Wishlist 2012

Assalamualaikum u olls...Salam 1Malaysia (dan dan kan semenjak nak naik gaji ni..) ehhh dah tengah bulan 12/2011 kan korang..cepatnye mase itu...sebagaimana hampirnya kiter kiter ni dengan kematian...

kurang dari 2 minggu lagi tahun 2012 nak terjah aku ngan korang korang kan..dah wat wishlist lom???? hurmm aku...melambak lambak wish aku bagi ke otak aku...tak tercapai dek akal pon ade..mane 1 aku nak taburkan dulu??? ade ade je ko ni emma...! lempang skit..

okeh lah...jom share share skit nak..aku ni wish wish aje..tak tahu lah tercapai ke idok...smoga Allah memudahkan urusan aku...Amin

- Nak anak - anak sihat...ceria bersama aku laki bini..nak pastikan anak anak dapat kasih sayang secukupnye dari kami laki bini..bini dapat kasih sayang somi...muahahaha.....somi dapat kasih sayang isteri..auwww....romantik x? (muntah hijau pls)




- Semoga usaha tani kami berjaya.....(ini adalah aset kami kelak..)..




- Mahu keluarga bahagia selamenye......shhiioohh (wat cam krang halau ayam thailand) pengganggu rumahtangga ahkak......auchhh...suke tol..!!!



- Mahu menyimpan lebih banyak duit......ohhh duit kuar masuk kuar masuk ...adoooiii... duit duit dimana kau duit...maksudnye..try harder tok mencari lebih rezeki HALAL okeh...

- Kami menginginkan sebuah rumah yang lebih comfortable..bukan bermaksud rumah skang tak hokeh..rumah yang sekarang ni..mungkin kami akan wat investmen...aku impikan rumah ala ala kampung ditengah bandar...de sungai ala ala sungai kat sungai congkak...(kelasss ko jahhh...permintaan x agak agak kemampuan ko kan..) pastu dah pencen..laki bini dok minum kopi sambil pegang pegang tangan kat gazebo...(tdo tdo pon boleh..auuchhhh...:P) pastu tanam pelbagai jenis pokok pokok bermusim...anak anak cucu cucu balik..leh lepaks lepaks king...(weiii..ko merapoo ke tua ni pehal...kempang skit bagi sedar diri skit..)


- okeh...disebabkan aku CUAI dari dulu sampai skang...aku dengan TAK sengaja menghilangkan cincin perkahwinan aku ngan kinchan...(bak kata mak aku..aku ni penjahanamkan barang barang kemas...dari kecik memang suke hilangkan barang kemas tu sebab sampai dah besar dah beranak pinak fiil aku tetap ko jahhh....) so...aku decide nak beli balik couple ring kami...tapi yang ni..aku kompem takkan POW duit kinchan janji demi Allah...(angkat Al-quran dah ni..nampak x???) ... tapi kalau kinchan nak belikan as anneiversary present...aku tak kisah..(gaye biar ala ala ko malu malu miow miow erk...:)

ohhh...macam ni lah cincin kawin kami dulu..windu sama kalian...mesti korang dah bertemu kan kan....








- Tentang berat badan..aku tak berapa nak target sebab ...bagi aku...aku sedang menyusukan khalish..so..aku memang tak boleh push diri nak diet bagai..orang lain nak berdiet sambil menyusu..dats up to them...setiap orang ade cara dan pemikiran sendiri..so...dis is my style...tapi penurunan berat badan tu akan aku pastikan jugak...weewiittt.....weeewiiittt...:P






- cadangnya nak continue balik study aku kat UiTM tu yang asik lah tertangguh..adooii...

- Nak g melancong ke Bali ...Universal studio Singapore...Langkawi semula ( sambil wat anak ke-3..muahahahaha ) .memula nak gi ber-2 ...tapi kami ni xleh pisah ngan anak lame lame...so...decide nak bawak anak anak skali...dah lah kalau g dating asik mak aku jaga anak anak aku...ni nak g melancong g ber-2 aje...(kejer asik nyuahkan mak ko je kan....nasib anak anak aku ...aku jaga sendiri...hehehe..selamat...!!!! leh wat alasan skali skala mak....hehe)

dan terakhir skali



















































aku akan cuba sedaya upaya daya aku






























untuk menjadi
















































menjadi isteri yang sentiasa menyokong suami (bukan sokong dia kawin lain..tapi kalau dia de keinginan itu...aku redha dan pasrah...auucchh..takkan menghalang n he knew it already) cuba menjadi isteri dia yang setia cinta sampai mati u olls...cuba menjadi mama anak anak aku yang terbaik wat mereka....cuba memahami marsya yang semakin meningkat dare...dan tahun 2012 adalah tahun dimana kami kena kejer lebih kuat tok dapatkan anak ke-3..........................














tipooooooooooooooo.....





tahun dimana kami akan bekerja lebih kuat demi anak anak...sumer yang kami buat kini...sumer tok anak anak..bukan TOK ORANG LAIN yer....

impian lain lain nanti dululah ..lom menerjah ke hotak aku ni ha..




okeh sekian....

 

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH