Bali Last Part


okeh ni dah last....

*aku dah tau cara nak up quota gambar* hampeh tol..nasib de 1 email...*

lepas balik dari jimbaran malam tu..aku hengat nak singgah hard rock tok beli t-shirt bagai lah...tapi seyes aku penat gilos...kalau tanpa kiddos...aku rasa okeh kot...

so...terus balik otel nak pack barang barang lagi kan...itu pon de 2 barang aku tertinggal di bali.....cardigan cekelat aku and pencuci muka aku...huhu... T__T

pagi tu....last day... tanpa mandi.. gi bekpes dulu then aku trus berjalan kaki ke krisna..pusat borong cenderamata sekitar kuta....kengkonon taknak soh supir anta..nak ala ala traveller..ha ko...nasib aku bawak stroller khalish... sorong ler dia dalam tu....kat sane...kol 6.30am dah cerah...so biler kol 7.30am tu..matahari dah mencanak... oh ya...krisna tu ade 2 tau....tapi berdepan depan lah....korang tengok pusat ole ole bali..ha masuk situ... dia dibuka 24jam okeh...

perjalanan dari otel ke krisna dalam 2km lah...semput mak jemah...:(


 saya masih lagi jutawan u olls...mari perhabiskan duit di kisna...


















 nasib baik masa balik tu..khalish bangun 20 minit sebelum mendarat...ha..lega..aku lah lenguh....dorang 3 branak sedap berkeruh..

 babai bali...next year kami datang berdua aja ya....

iklan jap..sebarang tempaham makeup boleh call terus ai kat talian 012 2461531...caj memurah je wei...hehehe...........

khidmat kaunseling tak bertauliah sat..korang sila standby 145,000rp/person masa nak boarding kat ngurah rai airport for airport tax ye korang..jangan jd cam ahkak ni...terlupa gilak...haha..actually duit aku terhabis masa aku dicaj xtra luggage masa checkin tu...gilak mahal wei..walhal aku dah beli xtra luggage masa online tu....hahaha...:P
nasib kat eskalator bawah tu de money changers...nasib baik gak kat wallet aku de duit RM...huhu
 

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH