Kuala Terengganu Part III

malam u olls..

baru de can nak hapdate N3 K.T ha...

ehhh...riak x riak x???

panggg...

hengat ko retis nak riak bagai...tuiiiiiii !!!

Hari Ke-2 di Kuala Terengganu....kuar tok bekpes....ohh aku tak amik bekpes kat hotel....so...kami bekpes kat luor...nak makan nasi dagang kununnye...so....biras aku trus bawak gi makan kat food  court Pasar Payang....malas nak pikir parking bagai...so..kami parking kat area dataran syahbandar...berjalan skit lah.....

nasib lah bawak stroller...senang aku nak ngangkut barang t...hihi

bekpes udah ... xtvt seterusnye..harussss kan kan kan..ngeeee...soppin...wahhhh giler tak sabor aku ni...

mula mula masuk pasar payang tu mata aku bukan mikior nak makan pe...pikior..ehh baper helai ye aku nak rembat...2,3,4..tapi sebelum tu tanyer bankers dulu...boleh ke abang??? beli je lah..

set...gituw dong....!!! 

memula elok je berjalan ngan ipar n biras biras...lepas tu..sorang k kiri sorang ke kanan....sorang kedepan...aiyakkk..tapi mase kat food court dah pesan....kalau berpecah...jumpe balik kat food court ni...hahaha...

biler dah pusing pusing 1 pasar payang tu...aku akui...aku akan ulang ulang tempat yang same...sampai 3 kali u olls..sampai kan de dak pompuan tu cakap..aah kak...saya dah 3x nampak akak ulang alik..muahahaha...:D

de satu citer ni.....pasal MIL aku hilang...memasing kelam kabut gi mencari...ahhh sudah..memula dia ikut biras aku kak zue tu...mak metua aku ni kalau nengok benda..suke telek telek dulu..runding runding dulu...kak zue plak...ingat mak metua aku ikut biras aku yang bongsu si chacha....biler kak zue sampai ke aku...dia cakap mak takde dengan dia..mungkin dengan chacha...kak zue trus call chacha...chacha plak kate tadi ada skang tak ada...kinchan muke dah lain...gelabah...chacha datang ke kitaorang..pastu dorang bertiga gi cari mak metua aku...kinchan leh pesan plak ke aku...
"kalau abang hilang nanti ayang cari tau.."

dah satu kejer aku nak mencari ko plak...muahaha..

pastu tak sampai 10 minit..dorang dapat jumpe MIL aku...kesian nengok dia..penat nampak muke..hehe...:P

meh layan gambar riakmak jemah

lempangseplohkali

*___*

 seyes aku nyesal tak beli tembaga ni...kalau beli ni leh susun kat rak kaca ikea tu....cantik sangat okeh...




 dak gedek ni dah tdo dulu..:P

 senang....itulah gunanye stroller anak anak yer u olls.









 petang tu....kitaorang repeat lepak kat pantai baru burok lagi .....sebab takde dah tempat nak melepak sangat waktu petang....pastu maghrib kitaorang solat kat masjid kristal plak....
masjid kristal memang cantik waktu malam....:)



sebelah malam plak kitaorang tak makan berat sebab memasing kekenyangan lagi..so..kitaorang santai kat xpo dataran syahbandar..kebetulan ari sabtu nanti ade program rempit 1 malaysia ke ape ntah....
dia lebih kurang cam downtown lah bagi aku....
balik tu hengat nak singgah Icity Kuala Terengganu..skali salah jalan daaaa....kak zue dah lepas..aku ngekor keter adik ipar aku...apooo...skali terus balik otel ....haha...bantai lah labu...mata pon sudah kuyu...rerase nak makan...call je pizza ke...macdonald ke..soh anta ke hotel...tak susah kan..KFC pon 24 jam...:)

cian lengan si gedek..dak lasak kan....skali dia usik rice cooker dia tu....ha kan bertanda sudah...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH