Khalish new stuff

wah wah wah...adik dah ade jet lah...woooppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


cepat cepat say tq 2 papa...


mama majuk (majuk tang ape ye ko ni emma???ngengade kan.....lempang kang .....  somi xnk manjakan aku dah...muahahahahha)....adik dapat hadiah..ini sudah tidak adil !!!!!!!!!!!!!!!!!!


ko tau...ktorang dok lah usha macam macam kedai baby tok dapatkan walker yang berkenan dalam hati.....okeh..meh aku share reger reger barang kat manjaku ni k....

aku bukan nk komplen sangat...tapi aku patut share benda benda camni...okeh..umah aku ni kire tengah tengah lah erk...ke pekan kajang dekat..ke pekan bangi pon dokek...saper nak sewa umah aku leh je...RM1200/month....nak??? muahahahaha... so...memula aku memang berkenan kat walker ni










cantik kan..aku ni kan suke benda benda yang cantik cantik ni..harga...memainkan peranan sangat penting ye...so..memang murah lah ...RM179.90 kat Manjaku Kajang...so..aku kabor tunggu gaji bulan 11 lah nanti baru rembat...gpon nak tunggu khalish genap 5 bulan...so...sabtu lepas genap usia khalish 5 bulan....tapi rasa x kompiden plak nak dudukkan dia..hurmm....macam macam feel lah ko ni emma.  so tangguh.....aaaaapppp ahad pas somi balik dari kejer..dia ajak g beli...ko tau time tu...dengan ribut taufan bagai...turun ke parking...botol kosong plastik sampah sarap..melayang layang diudara..aku rasakan bagai di atas bulan...muahahaha...mengong...! bley lagi 2 laki bini ni wat meeting kat pintu keter..nak g beli kat ner ni?? kajang ke bangi...ha ko....kang pegi kajang...takut banjir...hahaha...kan pekan kajang baru pas kena banjir kilat...mesti banyak maksiat itu pekan....lempang mulut skali... jadi encik kinchan takut noO keter dia tenggelam.....wahh.....aku pon kabor...moh ler ke Kasih ibu bangi...okeh...berdesup pegi....apo...harga tak menepati hati aku...pangkah Kasih ibu....berdesuuppp ke Manjaku bangi....ade stok tu..tapi harga naik ke RM189.90...aku tau beza RM10 aje..tapi fiil aku ni 1 je...ko satu jenama..pe hal lak sekor harga ni sekor lagi harga ni..dont play play..aku rasa macam orang bangang tau kalau orang menipu ni...betol ape lah sangat ngan RM10...tapi aku memang banyak sangat perasan harga Manjaku lebih mahal skit dari Manjaku kajang...biler aku cakap camtu kat cashier dia..dia soh g manjaku kajang..time tu aku menyirap...rasa nak lempang cashier tu...gaji ko kami as customer bayar k...aku jojolkan mata aku yang x berapa nak bukak ni...

okeh...ktorang test 1-1 walker...marsya tukang bawak adik dia ronda..aku ngn encik kinchan...sok sek sok sek..

eh bang...walker ni cantik lah...cehh harga pon shantek...takyah lah...

eh bang ni murah gak tau....tapi xleh itu ini bla bla bla...

pastu kinchan masukkan kinchan junior dalam walker jet ni....dia kenan yang ini...lantaklah..janji bukan duit aku kan....muahahaha...duit laki x ke anak bini ke saper lagi kan...uuhh..murah rezeki somi aku....Amin....

ingat lagi walker kakak dia yang bagi ke sedare aku...apppp....x sampai sbulan walker tu...tup tup tersadai kat bawah umah dia...sedey wei..aku jaga elok walker tu...kot kot lah nant aku leh amik balik (mak ai buruk dagu tol ko ni) aku bagi jugak 1st  kasut nike original marsya ke anak dia..pon same...kalau xnak ke ape ke...pulang balik lah..ni aku nampak kat bawah umah dia jugak..wahhh sedey...ratusan melayang....aku tau...aku simpan tok khalish pakai....skang..aku x bagi dah mane mane kasut nike marsya ke orang...walaupon kaler pink..aku nak simpan tok kenangan dia...(nanti mama belikan kabinet shantek leh letak koleksi kasut anak anak ye..)

 pin pin pin..tepi tepi....abang besar nak lalu..



 eh ko jang..lebar na senyum ni......

ni tetap kan.....2 tangan masuk mulut...tak cukup tangan..masukkan kaki ye dik...ehh xleh xleh..nanti kuar 3rd generation lak..:P

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH