Bali I





tajuk kemain kan..

ber part part bagai...phhuuuiii...

pic banyak....so kena part2 k...






 ni semua benda wajib kalau aku travel...
ubat ubatan penting k uolls..






 we are ready....
but flight delay plakkk!

 abislah..dak ni dah tdo dulu..huhu


 selamat sampai...

 sila amik 1 ye u olls...informasi... gratis...:P

 aku sempat singgah fareeda petang tu..rembat sbijik!

 dak kecik ni ngah tengok map..



 ngah tunggu pak supir...




motip katil baby?
haha...aku sumbat 2 bradik tu kat dalam ni...

 aku memang sengaja pilih private pool...walaupon kecik tapi aku puas ati sebab pemilihan hotel ni adalah sebab kids memang suka berendam....so...aku dah survey banyak banyak hotel...ni yang aku mampu..hahaha









konsep toilet hotel ni adalah open...silalah bogel kalau mandi itu..haha.pedehal...laki sendiri je pooonnn kan..:P


 lobby








 ni pilihan otel aku...aku dah booked lame...
harga memang berpatutan..aku memang tak suka tukar tukar otel..so...dari day 1 sampai sudah..aku stay kat otel ni... 
aku memang pueh hati....kalau ape2 benda yang aku nak..tak sampai 2 minit...staff dorang dah tekan loceng...
so far..program TV banyak gakyang best2....flight info pon ade kat tv tu...


aku pilih Villa Private pool...yang ni villa jenis best skit lah...memang cantik kat dalam tu...next time aku datang...nak stay kat Nusa Duo plak...:P

 pintu masuk ke area bilik...

 ni entrance tok ke bilik aku...private pool sumer aras bawah...


best dapat mandi...




nak tengok x pic meluat......





skit jew...










meh skit...........






skit lagi.........














:















:



















:
















:




















:























:



















:


auuww cakkkK!!!









sila meluat 

 jakun khalish tengok mak pak dia cenggitu.... huhu...


dah gi buat kejer....







































No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH