main masak masak lagi

smalam..aku rajin wat resepi baru tau...benda dah lame...tapi aku je yang baru terai.....mane taknye...kalau aku nak masak benda merepek repek ni..kinchan suke bangkang tau....dia pandang aku sesepet mata dia ..menci aku...ohhh...sedey mak !!!

smalam...memula nak masak ayam masak berlada..pastu...aku call dia kata nak masak ayam masak tempoyak...tapi aku tau dalam ati dia kata...ehh..macam sedap je dia nak masak tempoyak..(ni ayat suke suke aku menerjah hati dia ye...:P) 
eleh......dulu masa aku pestime masak asam pedas dia was was gak..last last...dia yang HOVER makan okeh...aku dapat skit takper..asalkan laki n anak anak aku dapat mencekik dengan gumbiranye...itu dah kenyang wat aku..(wahh ayat munga munga ko)

benda terjadi kat tempoyak ayam aku gak smalam...ehhh 3x tambah tau dia....muahaha....disebabkan aku masak macam 6 orang nak makan..makanye...rini aku bawak bekal ke opis...kak zaila..nanti kiter makan tempoyak yerk...:)

saje aku blur kan pic sebab hiasan tak shantek....masa ni aku tau aku nak mencekik...



pastu aku try n error masak sawi..aku wat sawi masak telur...ko mampu?? hahaha...sawi ni sayur wajib aku...kinchan tak makan sayur..so..yang menghadap sayur ni aku ngan marsya je..marsya suke soal apak dia.."papa ni nape tak makan sayur..ma tengok papa tu...taknak makan sayur..orang makan sayur ni nanti putih kan ma..tu lah papa hitam...hahahaha...sentap apak ko nakkkkkk.."

sedap gak hokeh...goreng cam biasa..tok pekatkan kuah aku tambah aje tepung jagung....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH