susu oh susu

mesti boring kan...asik asik aku nk up kan susu aku..abis...takkan aku nak up up Cik breast aku lak kan kan kan..oppps hover skit...skit je usik usik jiwa kelat korang tu....

ni citer jumaat lepas..tapi sebab mood berblog melayang flying with wing menerpa..so..aku peramkan...x koser aku.!!!!!

citer dia gini..jumaat lepas aku g ikut opismate aku  melawat ex officer opis aku kat sepital ni ha...dat time lbh kurang kol 9.30am lah...so..aku budget xper lah...lewatkan 1-2 jam je...pastu balik t leh pam....segan plak nak bawak pam kehulu kehilir sebab de 2 orang staff lelaki dalam pajero tu...x manis gtu + shawl aku terlupa bawak..huhu...baju aku dah start basah (nasib pakai baju kaler hitam..hitam kan menawan..auwwww) masa officer benti kat [etronas sungai besi isi minyak aku amik tisu terlampau..aku sumbat kejap.....selamat....leh control ayu balik...tup tup sampai je GH...bertentang mata dengan abang polisi bantuan encem (auuww mak getis ayu kejap...) dia kabor..maaf cik...wad ni xleh masuk skang sebab dia bukan wad kecemasan...kol 12.30pm nanti baru bukak...aper??????????????/ jeng jeng jeng...aku hengat leh balik lah..xyah melawat...ape..dorang nak gak truskan misi melawat...tapi ktorang kuar g melantak kat kampung baru dulu...ni lagi best nyer story....aku sesen pon x bawak duit..yang aku bawak kad maybank ngan kad kredit aku...rasa rasa ko...tokeh tu leh x swap kad aku ...muahahahaha...okeh...jangan jadi dungu opis kinchan berhampiran ajo....maka..dicapai hp...klik...

"Abg.................meh datang kat gerai selepas alfa butik dekat ngan flat kat kampung baru tu.....anta duit...ayang tak bawak duit ni...." 

suami menjawab..."baik sayang..jap g abg fly ke sane...vrroooommmmm.."

10 minit kemudian...suami memberi 2 not kaler merah...alah...kaler merah je....nak kaler ijau ijau skit xleh..muahaha...melampau..lempang bini kinchan ni kang....

okeh...baju aku dah melelh skali masa otw tu...pastu mase otw ke GH semula...skali lagi dia LDR ...basah skali lagi..kali ni aku rasa perkembangan dia sangat terasa...ooowwhhh...control dengan tangan sambil menghadap dinding...(rasa cam kena hukuman pandang dinding je..) okeh...12.30pm..beratur masuk lift....aiyak main impit impit plak...sudah...mampos cik b aku....

sampai wad..aku berdoa...semoga cepat lah abis pertemuan ini....(aku tak bermaksud tak suka melawat..tapi aku seyes tak larat nak membiarkan cik b terus berkembang dengan jayanya...) okeh...sharp kol 1pm...ktorng gerak..ko tau...azab ke -2 ape...terpaksa tunggu dalam keter selama sejam sebab tunggu 2 orang officer lelaki aku g solat jumaat...Ya Allah maha hebat dugaan ko ni..tapi aku cuba bertahan...

aku hengat nak balik kejap ke umah salin baju ke ape ke..xdelah...baju seyes dah lenjun..sampai je opis ..aku pack barang barang...dat time dah kol 3pm...aku gtau bos..aku nak blah awal...aku tunjuk baju aku yang blenjun + bau hapak..pakej lengkap..nak solat pon xleh sebab..kang aku bukak baju...bra lak basah..kang tanggal baju ngan bra...melelh plak cik susu tu keluar...baik aku angkat kaki...

aku awak keter dah macam F1...desuuppp sane dessuppp sini...cilok lor..treler...say cheese to abg kuda putih (mampos aku kalau ade penambahan rekod saman ..) aku xde pandang kiri kanan...amik beg...naik umah..trus mandikan diri dulu kasi legakan skit bengkak tu..pastu dengan hanye bertuala..aku ngepam...sambil menggigil gigil..badan dah start seram sejuk...pam sbelah...meleleh sbelah....abis ngepam kol 4pm......baru dapat lunch (aku tapau kat kampung baru) ..lega giler siot.....dan



































































 inilah hasilnye.....




cik DF penuh buat kali ke - 3....stok kat opis lak  ade lebih kurang 300oz....



ni sumer tok anak apak kinchan






kami bergedik bertiga....menunggu papa wat kejer ....












aku di hari ini....mengepam d meja sambil try ponco baru ahkak......eh...kinchan baru call tadi..dia cakap....ayg rini pakai spec plak...aah..mata sakit -aku memang akan pakai spec time sakit je - mane tak sakit dah  screen tab..lappy..pc ko hadap tanpa protection....

AYG CANTIKLAH PAKAI SPEC... (auuuwww....)
ELEH SAJE LAH TU....(MACAM BARU SKALI AKU PAKAI WALHAL BERABAD)



ngeh ngeh ngeh... tq lah somi...camtu....tdo ai pakai spec...mandi pakai spec.....masak pon ai pakai spec...jangn pandang pompuan lain ye..

motif cerita...????


skali skala somi korng puji...korang patut kasi dia hadiah..malam ni malam jumaat kan
tak reti reti....







sudah...18sx......











saje gurau ari khamis...:P




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH