pangggg...berderai

Pang..................................bukan kena lempang ye....tapi..................................












































frame kesayangan aku jatuh dan pecah....hurmmmmmm.......sayang giler wei......de paparazzi kat jeti james bond islan Phuket 'sedekah' kat ktorang tau......

aku lah getis nak alih lemari kat bilik baju tu...getis....kinchan kabor buang je lah..amik pic aje..eh....mane leh....takkn aku nak tepek gambar ni kat pinggan umah lak kan..xde kenangan lah...de 1 pinggan tu gambar dia ngan marsya je..gambar aku xnak lah beli...mahal na dorang ni caj...

haha..teringat aku masa kat jeti..ingat kan saje saje lah dorang snap..ape...elok je nak balik..dorang wat jualan besar besaran kat jeti..oooooooohhh..my picca....patutlah..beriya dia tangkap gambar aku masa kat dlama boat tu....senget sengat aku melentikkan badan...muahaha...jadinye..aku beli je lah pic yang snonoh tok dipandang....

abg....gam balik nanti....:)

Ni tahun 2007...besday present tok marsya (setahun)....








hahaha...tengok 2 jejaka tembam ni dok intai mama dia pakai baju...wooooopppp.....sepet mata lagi baru tau....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH