selangor cuti

ape...hanye selangor cuti..orang yang dilahirkan di selangor camner..takkan xde paper kan kan kan..ishk ishk ishk..ini tidak adil !!!!!!!!!!!


TIPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO



de aku heran ....aku nak cuti gak..x kire....ehh cuti manyak lagi tau....muahaha..eh aku bukan jenis suke cuti suke suki ya...aku cuti kalau de hal ajo...kire aku ni kategori kedekut cuti...kedekut kedekut aku...kinchan lagi kedekut tau...


okeh...sebab pe aku cuti..sebab....Ahad lepas aku g jimba jimba gediks santai ngan aton gi tengok wayang...OMBAK RINDU...terbaekk..walaupon banyak cut sane cni...pedehal...nama pon movie kan...takkan nk tiru sejibik sejibik kan..agak agaklah...mase tontonan main peranan hokeh u olls...:P

So tinggalkan encik kinchan wif anak anak a.k.a babysitter anak anak...umah macam kapal karam ko....adehh....aku lak penat.....so..memang tak delah nak ngemas bagai..jadinya aku hamek EL muahahha...EL hanye tok kecemasan aje ye..ini dikira kecemasan gak tau..sebab kalau tak kemas nanti..aku leh pengsan masuk spital..huhu....

Aku kemas dari A-Z...tenang ngemas tanpa gangguan...




okeh emma....motif ko citer ni ape? 































































aku nak bagitau...




















aku ni tengah rajin


















































aku rajin bebenor membasuh baju sambil usha usha pakwe pakwe arab lalu lalang..auuwww...detis mak jap nyahhhh....xper..kinchan x pernah nk jealous ngan aku pon....not 2 warry k....

















saje nak bagitau
aku bukan pemalas..muahaha..









sekian....


g wat kejer..



^____________^











































membasuh selambak baju





















No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH