sushi melayu

hik hik hik...tetiber kan nak gelak macam nobita kenakan doremon....hahahaha..

memang aku nak gelak pon wei...nak tau sebab ape...ececeh....kelmarin...aku wat sushi tok anak ngan laki aku tok makan malam tu...tukar selera plak..jangan tak tau..pestime wat hokeh....

tengahari tu...aku g beli bahan ngan ida kat carefour Alamanda....beras sushi aku dh beli kat GIANT area umah aku tu...aku dah lame ngidam nak wat sushi...tapi asik terbantut je sebab...laki ahkak tu kan mane nak telan benda benda merepek merapan ni....(tu bagi dia...aku taleeeerr je..) ...pas aku beli beras sushi tu..dia tanye...yunk biler nak wat sushi..aku lak kate nanti lah...plak mak orang ni...ritu berkobar jantung nak buat...ni nantilah....lempang diri sendiri ....

korang jangan gelak kan aku tau pas tengok sushi aku....
























janji dulu





































hurmmm...





























eh....cam de yang dah sengeh sengeh jew...































okeh.....





































korang tengok bahan bahan dia dulu k.....nasi sushi tu aku dah boh garam n gula skit...aku memang tak nak letak cuka...sebab aku tak suka cuka....nanti muka aku asik mencuka je..hik3...


 aku wat sushi telur...sushi hotdog ngan sushi tuna .....suke suke kan...












janji lah wei xnk gelak....
















aku pasrah je lah............























debab debab sushi mak nookkkk...............

































sebesar lengan marsya...........sushi pertama aku








sebesar lengan aku gak..motif sebesar lengan aku...maksudnye..lengan aku dah kuyus lah.....MUNTAH HIJAU










kembong kembong mulut kinchan menyantap sushi aku wei....hahahaha........aku dengan rasa bersalah cakap kat...
Abg....kalau lapar lagi....nugget de dalam peti ais...nanti abg masak lah yer..ayang kenyang....mane tak kenyang ko......1 sushi dah sebesar penumbuk khalish..ko bayang kan ko nak hadap 2 pinggan sushi...hahahahaha






sekian...wassalam...









adios....

2 comments:

esmiera said...

fullamak terror ko masak sushi... wahhhh respek akak

Pinkish Mumma said...

NI MAIN MASAK MASAK...HEHEHE...versi melayu lagi...:P

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH