GPS at my little pinkish

Assalamualaikum u olls...dan salam 1 Malaysia..

wahhh....macam nak beranai anai dah blog mak jemah ni kan....elleeeehh..mcm ramai noo readers ko kan....lempang skit lapanpulohlapan kali kasi sedar diri...

banyak aku nk stori mori ni...tapi kan...banyak halangan...anak kacau lah....pic editing lagi..ehh gambor kena kelassssssssssssss ko emma baru leh publish....kena ilangkan mane mane yang tak shomel kasi shomel...hakttuiihhh..:P

ni fresh lagi..smalam nye cito....aku ni kan buta it skit...bukan skit..tapi banyak hokeh....kinchan kabor lah yang Tab aku tu leh install GPS....uikk...tanjat gegurl tau....dari dulu aku soh beli GPS tok aku sebab aku ni blur jalan jalan kat KL tu...dia bantai g beli basikal dia...nahh ko..hangat hangat kejap je kayuh....pastu....tersadai kat dalam bilik baju tu ha....kot kot aku semak mandang basikal tu..aku jual je dalam mudah....duit aku simpan..bley?????
so...dia pon installkan tok bini dia yang super cute miow miow ni ha...apppppppppppppppppp....jadi ko..mak jemah suker sangat...katakan tidak pada SALAH JALAN....yebba !!!!!!!!!!!!!!

smalam g pasar malam seksyen 7 bangi tu ...pasar sejengkal je dari umah..pakai GPS ko...ehh okeh lagi aku gune GPS kat keter tau..kinchan tu....gune GPS naik motor...ko mampu????? ape kejadahnye semua ini???

dah test pegi balik...menjadi..paling aku tak tahan suare pompuan cina GPS tu....klakar wei..muahahaha...
orang sebut IAITU...dia YAK ITU...kiter 200 meter dia dua latus meter...muahaha..sakit perut mak jemah gelak smalam...khalish blur blur je tengok mak apak dia gelak gelak...pastu dia pon join gelak...macam paham je ko kan...!


 tab harus diletakkan di peha mak jemah sebab ko hengat kecik nak letak kat dashboard bagai...dah ler mak jemah ni katik...kapla aras aras dashboard je pon...adooii...




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH