As salam...monday bluesssss u OLLS.......................xde citer nak ngomel..aku nak citer aku tukar paip sink aku kelmarin...

aku dah muak ngan paip dulu..(haha...aku kan tamak skit.)  air kuar cam x puas...

Jumaat lepas masa aku kuar ngan kak zaila ke Jusco equine...kami g kedai hardware D.I.Y depan post office Jusco...giler kentang murah wei...masa aku usha paip ni kat kedai hardware area umah aku..sumer letak reger orang kaya...

Aku panggil lah abang tembam kat dalam kedai tu

" Abg....harga ni tok muncung dia aje ker???'' (soklan x bersalah je kan..)

"t tok 1 set lah dik ...takkan lah muncung aje"

dalam ati berkata sambil hati disiat siat dengan kata kata abg tu..."mane lah nak tau kan.....harga murah giler..tu aku tanye.."

terus amik hp...call encik kinchan...

" abg...ingat x paip yang kt tengok kat kedai hardware ritu...after less dia bagi RM60++ kan...kat kedai ni RM27.50 aje tau..." nak belilah...(sambil menanti kata kata manis kinchan ...ayg belilah dulu ..nanti b bagi balik duit...muahaha..HARAM.....:~~~~)

pendekkan citer lah..aku dah ngantok ni....pas sok sek sok sek ngan kinchan...aku decide...nak return ari sabtu pas monthly checkup khalish...hahaha...otak kena geliga ye kawan kawan kalu bab nak menjahanamkan duit laki...tindakan kena smooth...muahaha...

App...berjaya jugak sabtu g rembat paip ni....


buruknye paip yang contractor cabinet ni bagi kat aku....hukhukhuk....


kerja kerja dilakukan oleh kinchan ...



auwww..seksi...tergoda baby girl tau....badan makin mantop....baby girl suke !!!! nge nge nge 

paip ni 2 in 1...kalau korang rasa nak jadi tarzan panggil anak anak kat umah...leh jadikan microphone tau...eh...kinchan de wat gaya tau ritu...aku ngan marsya dah pecah perut gelak...aku nak snap..tapi dia malu..dia kata..xnak lah..nanti ayg tempek kat FB..eh..tau takut ye....wat benda benda tak senonoh lagi...nge nge nge

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH