ebm stok kat opis

aku tak kire nak stori gak pasal susu khalish ni..

aku dah mengong wei mikir kat mane lagi lah aku nak nyumbat ebm khalish ni ha......kat umah penuh..kuar skit..masuk skit...kat opis dah 3 bungkusan ha...bukan xleh letak banyak..tapi kiter ni seganlah ...ko hengat Deep freezer ni laki ko belikan tok ko!!! (okeh tutup muke dengan tangan nagish puas puas)

ko tau sampai aku terdetik...(main detik detik plak...jentik jentik skit ha hati aku ni) taknak dah ngepam..woooppppp...x baik x baik...Allah tu dah murahkan rejeki ko jemah....ko patut BERSYUKUR....

okeh..aku dah buang jauh jauh pemikiran tu...shiioohh shiooohhh...aku pam ikut jadual gak...

tapi sedey gilos wei...mase aku g bercuti ke Melaka last week...aku terpaksa buang susu yang aku pam sebab lupe bawak ice pack...hamek ko!!!! orang cakap...alah ma...pedehal..susu ko banyak..bukan macam tu..tapi bagi aku sediri lah...setiap kali pam..aku anggap itu adalah amanah Allah tok aku bagi pada khalish....aku rasa cam sedey buang rezeki Allah....kalau lah marsya nak minum susu mak dia ni..dah aku wat susu tarik tok dia...T___________T



 khalish ni dah wat fiil skang ...kalau df taknak duduk nak berbaring..ko saje kan dik...takkan mak ko ni nak baring depan depan orang lalu lalang..pastu botol pon nanak.....sampai je wonderland tu..aku ngepam dulu...tarak manyak celita....dia lak ngah tdo...sedang elok..aku kabor ke kinchan soh dia bagi khalish minum dulu sebab aku tau dia haus/lapar sangat sebab dia sanggup tu tahan haus ngan lapar sebab tak suke df sambil duduk...oh touching tak pic ni...lap u b...

okeh alls....dak bobot dah bangun..siap sedia sudah tok mandi manda...g lah nak....tinggalkanlah mak ko sesorang yerk...ko jangan berak lak dik dalam kolam tu...muahahaha...cian aku nengok baju ngan suar khalish tu ha...cari swim suit xde size dia...pakailah panties akak dia ni..tu pon longgar...blasah lah dik...:P
dik..ko klu kat umah melalak kan kalau mandi ngan air sejuk...ehh biler masuk je kolam ni...seronok bebenor ko kan..tak lain tak bukan...ramai benor awek awek yang cekci mekci kat sane kan...bling bling mate ko ngan apak ko kan...!!! huh.................




ni smalam...aku dok ngemaskan ebm khalish dari 16-28/12/2011...sepanjang ngepam kat opis...
ade yang aku dah bawak balik skit...

 ni lah df opis ku...rasa rasa kalau korang panas hati ke..panas badan ke..meh masuk dalam df ni..muat tok 2 orang...:)

 stok ke-3 khalish kat opis mak jemah 

 ha..meh cnimak jemah nak stori skit pasal membrane (btl ke x aku eja ni ha..) aku baru je tukar kelmarin...tup tup pagi tu...aku nengok dah kena gigit skit...benda alah ni kena tutup lubang valve tu..kalau tak..dia takleh nak  menyedut ye puan puan...ko tau saper yang menggigit benda alah ni..tu cik lipas...aku naik menyampah ngan lipas kat umah aku tu...punyer lah geram..aku sembor bagai nak rak lipas tu..padan muke ko....dah lah pagi buta tu aku nak ngepam ...mano nak cari kedai yang bukak pagi pagi buta tu...terjerit jerit mak jemah kat kinchan....kalut kinchan wat sesuatu...tetek aku nak meletop dah ye dat time...basuh bersih bersih dulu..pastu dia selotip kan lah sementara...petang smalam aku g beli yang baru kat moms little one bangi...seattle masalah...
 ni sumer dari






-











-
















-
 mama khalish dan marsya





khas tok 















bobot





















-




















-


















-


















-




















blluuekkkkkkkkkk.....

-

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH