Kuala Terengganu Part IV

fuyooo...fuhhh fuhhhh..habuk sudah blog pinkish mumma ni...

roh malas menerjah..

ni pon merajinkan diri update ...baru lepas tdo kan anak anak..

N3 kali ni adalah hari ke-3 percutian di Kuala Terengganu..

kami check out awal sebab nak singgah rumah family biras aku kat Bukit Payung...

check out dalam kol 8.30am...then bekpes dulu kat warung sekitar tu...bekpes cam sedey skit..hahaha....adooiii lah nye pooonnn...
ekekekkee...makan je lah....bukan ko yang bayor ..:P

pagi tu aku lak diserang sakit kepala ya amat....masuk je keter...aku tdo.....dah sakit sangat....aku paksa diri telan sebijik penadol..paksa okeh..mengenangkan nak ganti ganti driver nanti...

so.....balik tu kami singgah beli kepok lekor kat kampung losong....


penat suruh si gedek ni bertatih....memang kaki dia berat sangat....kaki kemetot macam mak dia kan ...nak wat camno...

dak sorang ni...tak abis abis ngan topi berkipas dia ni....


kinchan bagitau..ni bunga hiasan...eh...sungguh pon aku ni bengap tang ikan...tapi masih tau itu bukan bunga...pppuuihhh.>>!!



aku de story pasal hari last ni..haha..

kenang kenang balik..adoiiilah...sabor je lah..

masa balik ni..biras aku x follow kami...sebab dia masih nak abiskan cuti dia ...so..aku balik dengan family adik ipar aku....kalau ikut GPS....laluan yang aku gunakan tu lebih kurang 420KM tok sampai ke Kuala Pilah dari Kuala Terengganu...tambah plak kami balik ikut muadzam...tak ikut highway...haha...pendekkan citer....jalan sumer elok dah..tapi sampai 1 simpang ni....signboard muadzam takder..melilau kami cari..tapi follow signboard KL jer.redah segala mak nenek kampung orang..sampai ke kampung new zealand kami lalu..haha..last last kena patah balik...laukhayamhatihempedukambing betol.... aku bengkek gilos....kematu bontot aku...
GPS plak wat hal..bateri tab abis.....!@#$%^&*()_...
pastu adik ipar aku kabor soh pusing balik...so..berpatah ler kami..aku dah kabor ke kinchan...tak jumpe jugak..aku tak kira..masuk terus highway...aku tak sanggup dok dalam keter ni....tudung aku bukak...kain dress aku dah senseng sampai peha...
dah baper kali isi minyak....eee..geram tol aku...
then jumpe jugak jalan pulang...muahahaha..singgah muadzam santap dulu....restraunt yang same aku makan mase gi kenduri kat keratong 10 dulu...:P

so....kami selamat sampai kuala pilah lebih kurang kol 11pm...hamek ko...sampai je umah aku takde citer panjang...mandi...bentang tilam tdo....malam tu...laki bini tdo mampos...tak sedor ape pon...hahaha...
sedor sedor ari dah tinggi...esoknye trus masukkan baju dalam washer machine..
ampai pastu lipat....

aku serik ikut jalan dalam kalau takde orang guide..
eee....letih wei...rasa peranakan aku ni dah jatuh....
terus soh mak aku panggil tukang urut...kasi massage ini badan....
nanti jatuh..laki kate tak sedap...hahaha...
banyak ko punyer tak sedap..2 orang aku kuarkan okeh..
hengat tak rabak..
eee...skang tidak lagi...seperti dare u...nanti aku share erk...pe aku makan...:P
eeeee....tengok lah perut ku..moncit kan..haha....dah macam orang pegnen aku tengok....kena pakai belt lah lepas ni kalau nak berdress bagai ha..



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH