ape ni..

ehhh ko ni kan emma....kalau takde nak story takde langsung kan...biler 1 kuar..macam macam ko nak kecoh heboh havoc bagai kan..


ehh......baru rajin ...muahahaha...

smalam..aku g opis atas.....sambil anta dokumen sambil aku nak hangkut barang aku kat seksyen lame...ohhh..seksyen itu...jeng jeng jeng...

aku angkut 1 kotak dulu lah ue kak liza..next ai hangkut lagi next kotak...muahahha..saje malas malas manje gtu...:P






memula aku lempar ake kotak ni kat meja aku...malas nk aku selongkar....petang tu aku terajin plak nak mengemas...rajin aku sampai aku ubah posisi PC aku...bangsa aku ni kan mudah bosan..perangai mak mak orang memang gini...:P

selongkar punye selongkar ko tau aku jumpe ape.....????
































punyer penat aku mencari ko






















aku hengat ko dah kena larikan dek Cik siTIKUS















kot kot lah Cik siTIKUS tu minat lak nak pakai  ko kan
tapi ko tetap






















setia ngan aku




















oh
































retainer aku lah....

dulu kan aku pakai braces...retainer ni aku tak pakai dah....so..aku lambung sane cni dulu...aku ingat nak pakai balik braces..sebab macam tak brape shantek lagi gigi aku ni ha...tapi biras aku kabor...not good...dia nurse gg ...dia lebih tahu...nanti tak sampai umur aku 40..gigi terabur..muahaha...tak sanggup aku senyum nanti lidah terjelir...muahhahaha









No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH