Genting Highlands part I

baru berkesempatan nak kepochiii pasal percutian kami ke genting jumaat lepas...

hahaha...

best ke gi genting??

boleh lah...

biler biler mase korang nak g..pegi jer lah...

last aku g...mase aku pegnen kan si marsya 6 tahun lepas..mase tu baru tau aku pegnen 5 minggu..uiiikkk...jangan tak tau...roller coaster..spaceshort sumer aku naik okeh..ko ade bran??tau dalam perut ade si kecik?? ha..aku blasah aje...Alhamdulillah...marsya bersama kami kini...aku bukan mak yang jenis manja manja diri...hihi

kami g petang jumaat lepas...so..stay semalam kat sane...aku tak suke ar..rushing rushing kalau g bercuti..aku nak aman tenteram...itu baru dinamakan bercuti kan..ni ko nak rush sane cni pastu percutian tu cam ntah paper ntah..baik ko takyah namakan dia bercuti..

stay kat first world..ni je hotel yang kinchan suke stay....yang lain dia tak mboh...

baik abang...

^___^

memula nak g je..kinchan dah wat hal..walhal khamis jumaat tu dia off...aku dah gtau...jangan cube berjanji dengan aku kalau ko de macam macam hal..aku leh g 3 beranak aje....ni...macam macam hal plak timbul...dah sampai kat persimpangan tol gombak..leh dia patah balik bukit aman...itu mengundang cuka kat muke aku...ehh..jangan cuba letak cuka ke muka ibu yang menyusukan...muahaha....
nasib lah payment sumer aku da seattlekan online ajer...so...leh check in anytime...

makanyer sampai kat awana skyway lebih kurang kol 5pm...kami memang suke naik skyway kalau naik genting...dengan stroller gedabak bagai....hamek ko..trus nak beli stroller maclaren balik....nak jugak nak jugak....punyer lah ramai foreigner dari indon...huhhh.....

haha..de satu kes...pelancong dari korea ke jepun ntah...aku lupe nak interview sebab makcik makcik tu dekat ngan kinchan...dok lah suker main main dengan si gedek aku tu...asik sebut "tora tora.."...aku pon tak paham maksud tora...nak je sebut tora torai...:P

khalish cam biase..muke haruslah muke mamat poyo bajet handsome kan...pandang ahso ahso jepun tu macam pandangan lelaki bajet handsome..eeeuuw...ko hengat ko saper nak sombong bagai..kanggggggggggggg!!!




 ni muke mak apak dorang yanh hover suker...




 kabus udah start mase kami sampai..

 skang sumer checkin ngan checkout guna machine ni...senang kan...

 aku tak paham ngan si dare ni..dah ler sejuk sejuk...dia leh mintak nak aiskrim..ntah paper ntah



 uiitt..cover skit perut muncit tu..!

 permata hati aku...




 cian si gedek ni

 dapat tengok akak dia main jew...nanti ye dik...kamu udah besor skit.mama trus bawak kamu gi hongkong disneyland...woopp..duit ley??


 si bapak ngan si anak


 klakar aku tengok dak lelaki sebelah marsya tu..punyer lah xcited dia nak naik ni...dia pi bantai dok kat tengah tengah antara tempat duduk tu...muahaha..




















sila muntah hijau...hihi..
 


 okeh...jom balik..
disebabkan cuaca pagi tu..hujan..so..kami decide balik awal...sebab tak banyak permainan yang dibuka...lagipon pegi pon present for marsya sebab dapat 1st place exam ritu kan...


 us..





info : kami dapat diskaun tiket tok All Park sebab kinchan adalah anggota polis..genting cuma bagi diskaun tok anggota polis..bomba dan askar sahaja ye...bagi awam...sila bayor seperti biaser....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH