Jamu dan aku

Assalammualaikum
hallluuuuuuuuuuuuuuu
sihat x????? uoll memang gojes....

bila bulan sudah banyak cuti..bulan ni cuti nan hado...maka aku agak lemau...hahaha..nak tdo lame......semalam kol 3pg baru dapat lelap....ni penangan kopi pegaga..haha..salah sendiri pi minum waktu malam sapa soh...

entry ni agak lame aku simpan kat paler hotak.....lupe nak snap pic lah.....macam macam alasan kan...
tapi benda baik..aku nak share jugak dengan korang.....

 ni lah produk yang aku dah consume sebulan yang lalu.......
Kopi Pegaga Warisan...
memang sedap uoll.....korang yang suka minum 3 in 1 tu tukar lah ke kopi pagaga warisan ni..memang banyak manfaat dia k.....


antara manfaat kopi pegaga ni adalah :

  • Agen anti penuaan (awet muda)
  • Memberi tenaga yg optimum (badan cergas, tidak mengantuk)
  • Melawaskan pembuangan air kecil/besar
  • Mengecutkan peranakan bagi ibu lepas bersalin kerana urat kembang (untuk anak dara tiada pengecutan rahim)
  • Membantu mengurangkan gatal pada vagina
  • Menghilangkan bintik-bintik hitam di muka
  • Membantu merawat darah tinggi
  • Mengawal suhu badan

Ramuan :-
'White Coffee', Pegaga, Gula, dan Krimer Bukan Tenusu.

Cara Penyediaan :-
Tuang 1 paket ke dalam secawan air panas ( 150ml ). Kacau dan minum.


kopi pegaga ni boleh diminum oleh lelaki atau perempuan okeh..

kita pompuan ni akan buat keje lebih kan..kadang kadang tak tertampung dek badan kita kan...kadang kadang lesu bila bangun pagi tu kan....
macam aku bertambah lesu bila kinchan smash aku waktu malam..haiippp bukan itu lahhhhhhhh.....
smash masa main badminton...
lebih lebih lagi aku skrang ni susah sangat nak tdo...tak tau lah apsal...hormon agaknye..
tapi syukur Alhamdulillah...lepas aku amalkan kopi ni....bangun pagi tu takde lesu sangat..badan segar...
kinchan pon suka sangat kopi pegaga ni...kinchan ni suka minum yang O je..tapi buila aku hidangkan kopi pegaga ni dia jadi suka....rtu abis stok dia tanye bila nak restok..kalau tak dulu....stok kopi O aik cheong dia tu abis....meragau dia gi beli.....sekarang ni...stok kopi O aik cheong dia tu dah lame tak restok....

okeh yang ni aku baru je amalkan....
Jamu Ratus Warisan PLUS...
produk ni ade 2 jenis ...1 jenis tradisional...dalam bentuk serbuk jamu...ooo..aku memang takleh telan okeh....so..aku beli jenis ready pack ni....senang okeh..
koyakkan then sedut terus..diambil sebelum sarapan...so....aku amik time aku drive gi keje.....maka...kotak Jamu ni aku letakkan dalam kete aku..senang kot bagi aku...tak yah ada perkataan  lupa ....
meh lah aku share sikit tentang kebaikan dan kelebihan JRW PLUS ni...

okeh ...... tok pengalaman aku amik ni.....
korang akan senyum...hahaha....
bagus untuk dalaman wanita dan jugak bagi yang dah beranak pinak cam makjemmah ni..elok ler diamalkan tok bagi rapat rapat kan tutttttttt...
tapi bukanlah cam anak dara......
rasa pon okeh walaupon masih ada rasa jamu tu tapi diselaputi dengan rasa manis madu.....
harga murah hajo...RM80 tok 15 sachet
dan tok kopi pegaga RM25 tok 25 sachet..
bagi korang yang dok sekitar bangi kajang semenyih..gi beli sendiri kat opis kak tun (pengasas JRW) IMPIAN QAISARA kat Seksyen 9 bangi...kalau korang tau maybank bangi..ha..opis dia dekat atas maybank tu..tapi ke kiri ..haha...
aku kenal kak tun since dari zaman friendster lagi kot...comey lote cantik molek orang dia....
dia lah wife kepada YM Dr Tengku Asmadi ...
suka cara dia...dia buat testimoni ke diri dia sendiri dulu sebelum dia naikkan jenama dia sendiri...
bangga anak melayu maju.....


Apa Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Jamu Ratus Warisan Plus?


Jamu Ratus Warisan Plus dirumuskan khas bagi mereka yang ingin menikmati khasiat jamu dengan mudah, cepat dan berkesan.

Jamu Ratus Warisan Plus mengandungi campuran herba-herba asli yang sama dengan Jamu Ratus Warisan jenis serbuk. Bezanya ialah Jamu Ratus Warisan Plus telah diekstrakkan yang mana hanya PATI herbanya sahaja diambil dan hampasnya dibuang. Maka kerana itu insyaALLAH Jamu Ratus Warisan Plus lebih berkesan.

Dalam sacet-sacet Jamu Ratus Warisan Plus, ditambahkhasiat lagi dengan bahan-bahan hebat seperti di bawah:

  • madu lebah 
  • bunga Za'faran
  • garam bukit
Diadun pula bukan dengan air biasa, TETAPI sebaliknya air zamzam yang telah ditulis dengan 6,236 ayat al-quran menggunakan Za'faran dan dibacakan 30 juz Al-Quran.


Khasiat Jamu Ratus Warisan Plus

Dengan izin Allah, antara khasiatnya yang paling utama ialah:

  • Melancarkan perjalanan darah
  • Meningkatkan metabolisme badan
  • Menyegarkan badan yang letih lesu
  • Membuang angin dalam badan
  • Mengeratkan hubungan intim suami isteri
  • Melangsingkan badan
  • Membuang air berlebihan di dalam badan
  • Melegakan keputihan
  • Melancar kitaran haid
  • Menambahkan cengkaman vagina

  • Khasiat Khas untuk Wanita
  • Menambahkan keserian wajah kerana ramuan jamu ini membantu urat saraf berfungsi dengan baik
  • Mengetatkan vagina
  • Menambahkan susu badan bagi mereka yang menyusui anak
  • Melangsingkan badan dengan kadar segera bagi wanita yang dalam pantang/lepas bersalin

Produk ini SANGAT BAGUS untuk ibu-ibu lepas bersalin kerana ia boleh membantu merapatkan vagina dengan pantas. Insya Allah.

  sila lawati page JRW

http://www.jamuratuswarisan.com/ 






No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH