AWAS entry 18sx

AMARAN KERAS...ENTRY PENUH 18SX
MAKA KORANG KENA BACE SAMBIL CAK CAK SKIT OKEH...


aku ekceli nak share benda ni lame doh........
tapi pikir pikir balik kang orang cop aku minah seks....sudah.....sampai ke anak cucu cicit piut aku dorang label...
tapi benda ni eksperimen aku..muahahaha...
aku form 5 baru suke subjek sains okeh sebab cikgu sains aku best...
dia bagi wat amali ngan segala mak nenek penunu bansen bagai tu ha...kalau tak sebelum ni....cikgu je buat sesorang..anak murid tengok dia buat..pastu tengok buku..mane nak masuk ilmu kat paler otak aku ni....
ok..aku derhaka kejap ...hehe...ampun cikgu...tapi honest lah aku kabor...sains ni korang bukan boleh membaca dan tengok je..korang kena buat benda tu....kalau nak lebih bagus lagi......kalau melibatkan benda meletop letop ni..korang buat sampai dia letop kuat..baru korang akan ingat sampai mati benda tu...grrr...
so far....sebab cikgu sains aku tu lah...sains ak mencanak naik...
dari D ke keputusan SPM B....walaupon B...aku bangga okeh....muaahahahaha....*tepokbahusendiri*

ok lah...back to story...
sebenornye.dah lame orang dok tanye aku pasal nak dapat baby boy atau girl ni..
tok anak pertama ni..aku suggest takyah lah ngengada bonar nak rancang anak....
anak kan rezeki Allah....

ekceli kehadiran marsya adalah tak diundang dan tak dirancang...sebab aku tak sangka plak subur plek aku laki bini ni....sebab mase aku nikah dulu..aku period ..muahahaha....ngango lah kinchan ...aku pon pelik....walhal time tu bukan mase aku peyed...tuhan saje uji iman kinchan....hahaha...cancel trus honeymoon petang tu....  ^_^

lepas lepas tu takyah citer sangat lah....tup tup bulan ke-2 kawin aku ngandung....ecaner...tanjat ler gegurl kan....dah halal....go on jer lah..
nenanti aku share plak mengandung anak jantan lain anak pompuan lain k....tok pengalaman aku 2-2 berbeza...

tok marsya aku tak rancang dan tak tahu pon eksperimen tok baby girl atau baby boy....aku hentam je...
tok khalish...aku jujur aku rancang jantina....maksud aku aku usaha tok dapatkan baby boy.....aku ade share kat ENTRY ni dulu....tapi sebelum aku godek godek pakcik google aku dah buat eksperimen lain.....sumber sumber eksperimen aku adalah dari borak borak dengan kengkawan...hasil bace blog blog orang...

aku mintak maap dulu tau..entry ni memang agak lucah...so pepaham lah....dan aku yakin almost pembaca blog aku dah kawin...kalau otw nak kawin tu leh lah praktikkan kot kot menjadi...hahaha

persediaan aku sebelum mengandung:
tok dapatkan baby boy...

* aku atau laki aku hanya makan seafood..boleh dikatakan aku tak sediakan makanan berunsur ayam atau daging

* aku malu nak share tapi aku share gak lah...^_^  .... mase bersama suami...masa suami nak inzal erk....(aku taknak tau bahasa2 lucah ni) suami korang kena lepaskan sperma dia sedalam mungkin....haha...aku dah malu wei... :P then jangan terus keluarkan k...relax lah jap 20 saat.....korang gilir gilir lah kira laki bini...haha

* lepas laki dah settle..bini tu iring lah badan ke sebelah kiri dalam 3-4 minit ke...jangan terus bangun dulu...kalau membelakangi laki..mintak maap ke dulu..kan dlm islam takleh tidur membelakangi suami....

* ni ade orang cakap...mase si isteri nak basuh kemaluan tu basuh lah dengan air soda ..sebab berasid ...asih boleh mematikan kromosom X.....maka juara nye adalah kromosom Y...ngeh3...tapi aku tak buatlah....melekit rase...hahaha

* sepanjang mengandung khalish.....5 bulan pertama sebelum aku scan tok jantina baby...aku memang hanye bedal seafood...kinchan boleh dah nak makan daging...tentera dia dah berjaya dalam telur aku.....haha

itu je lah tok aku dapat kan baby boy...

tok baby girl......bile aku flashback balik....memang bertentangan dengan cara aku mengandungkan si khalish....

tapi benda benda ni adalah usaha kita okeh....yang lain lain tu kan urusan Allah...
aku ni memang suka buat eksperimen kat diri aku dulu...
kalau berjaya aku gitau...kalau tak aku senyap je lah..maleh nak peningkan kepala.....

okeh lah selamat mencuba....ewahh....

aku nak try kembor plak..wakakaka....




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH