TERBUKA SKIT

korang dah makan lom..aku awal lagi dah makan...maklumlah ibu menyusukan ni...kejap  kejap lapar...kejap kejap melantak..kejap kejap berkeroncong...menci ai...nk diet memang haroo lah...ritu skali je dapat ganti poser.....melepet balik umah...muahahaha...

okeh...melalut lagi...

korang tengok tak rancangan realiti TV 'E' ...Keeping Up With Kardashian kat saluran 701 ASTRO CEKIK DARAH...ehehehe....

okeh..aku adalah peminat tegar rancangan ni....aku tengok start season 1 sampai skang dah season 6....
Dulu sorang ni tak terkenal sampailah skang dah femes amous ko..pendapatan keluarga dorang tahun lepas je USD65 JUTA...royalti dari rancangan ni aje...ko mampu ???? blom lagi side side siri lagi...KLOE n LAMAR...KIM n KOURTNEY TAKE NEW YORK...KOURTNEY n KLOE TAKE MIAMI...ko bayangkan bape pendapatan keluarga dorang...huh....~~~

ehh korang jangan tak tahu..khalish kalau tengok citer pompuan pompuan seksi ni..suke dia...ngah menetek ngn aku pon dia leh stop kejap..iklan ....sambung menyusu...sabar tak aku...muahahaha...lagi 1 Ustazah pilihan...suke tol dia ngan finalis kurus skit tu...kalau dia leh bercakap tu...dh dia gtau aku soh masuk meminang anak orang tu...agaknye lah..:D

okeh...kalau kiter tengok citer citer omputih ni mesti wajib ade...dedah dedah tetek...dedah dedah pusat..dedah dedah macam macam...macam ni je lah...kiter open kan hotak jap..dorang kat negara mane...apa agama dorang...life dorang ..aku rasa dah cukup menguatkan jawapan dia kan...tapi kalau kiter ni MELAYU + ISLAM tapi buat benda tu...KO PATUT MALU SENDIRI...ade akal kan..pikir sendiri...

kenapa aku suke sangat tengok citer ni..

kekeluargaan...kalau saper mengikuti citer ni..memang tahu lah tahap keakraban keluarga dorang camner...dorang support each other..susah senang bersama...membina empayar bersama...sakit sorang...sumer kerumun... gaduh gaduh pon pastu dorang baik balik..then luffy luffy each other....alalalala...shomel tol....aku suke sumer watak dorang...aku amik sumer dari sudut positif..dats y..aku tak suka anak anak aku bergaduh macam aku bercakar ngan adik badik aku...muahahaha...eh..ktorng adik badik ni memang suke bergaduh kasar ko....tapi xde makna ape ape...kalau gaduh gaduh manja macam poyo je masing masing...muahaha..raya ktorng bermaafan...bley...hehehe..

kourtney,kloe n kim..memang sangat indipendent..dorang pandai cari duit since remaja lagi.....masing masing de karektor tersendiri...kloe nampak cool..tapi kalau dia marah...pakwe dia si scoot pon takut k....jangan ckp scoot...sumer adik badik dia takut...kloe...ni minah sosial...penah masuk penjara sebab memandu mabuk...pastu dia ni yang aku suke...JUJUR time bercakap (ni macam aku) kalau dia tak suka seseorang tu..dia cakap direct...ni paling aku suka...dia penah sound scoot...sound si ex KIM ..kris Humpries tu...pastu kris tu ngadu kat kim (macam aku kecik kecik dulu..skit skit ngadu kat abah...:P) Kim plak...soft spoken..sangat menghargai mak dorang Kris jenner sebab kim ni paling disayang kris coz membawa keuntungan pada poket dia..muahahahaha...(10%)

okeh lah korang....aku cuma nak gtau..ape ape jugak lah rancangan yang kiter tengok...cuba jangan berfikiran sempit...mane yang baik korang amik as teladan..mane yang x bagus..korang wat jugak as teladan tok dijadikan sempadan korang..jangan biler tengok citer ni mata laki korang terjojol tengok liuk lentok karektor pelakon tu  (lempang manja laki masing masing) .. korang pon nak ikut cara dorang...no no no no k...korang akan cuba menjadi orang lain..wahhh aku benci jadi orang lain...

 aku kompem..kalau laki laki tengok ni...terjojol mata hitam dorang.....oppps...


 alolo......baby boy kardashian's....

kesian scoot..kourtney masih xnak ape ape komitmen dengan perkahwinan sebab scoot ni kan weng weng skit...so mungkin dia rasa tak secure kot...dia mungkin takut pada penceraian...jangan lak korang ikut dia ade anak luar nikah....not good....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH