bertuah badan ko shera...

suke tak kalau hubby korang seorang yang romantik...sangat amik berat tentang korang..sangat penyayang..
kalau tak suka somi korang camtu...kena check balik urat urat mane yang dah over putus mase bersalin ritu...muahahaha...

kisah ni kisah Zahiril adzim dengan shera aiyob...wahh bertuah badan ko kalau laki korang cam zahiril adzim tu...

tiber tiber wat gimik

eh tiber tiber de kertas dalam tuxedo

eh tetiber de mic kat dalam tuxedo

eh tetiber terbaca puisi indah wat isteri

eh....baper banyak eh da....

eh......kalau aku...sure suker nak mampossssss...ehhhhh suke lah laki wat camtu....eh...memang indah idop aku....eh....sronok bronok okeh...

kalau jadi pada idop aku..kompem pelok laki sminggu tak lepas lepas..g bilik air melekap..g makan melekap..tdo apatah lagi kan kan kan...sudah ko emma....berangan......
eh..aku kan memang suke berangan...cume impian banyak lom tercapai.....

teringat pada seseorang yang suke bagi aku lagu lagu cinta dulu..wahh...lupakan aje...tapi kan..romantik tau...kertas de bedak bedak wangi..wahh...sembur sembur bedak...fuuuuhhhh...de bling bling...ehh..lupakan aje lah...sampul surat wangi wangi ko...ehhh...pe ni...taip lagi...skang sumer luah kat muka buku...sms...dulu sms paling popular Tmtouch (dulu lah ) pastu dibeli oleh celcom...celcom bapak mahal masa aku pakai form 4/5 dulu..prepaid lain reger..airtime lain lak..kopak duit apak aku...muahahaa...















 suke tak???? giler ko tak suke....mak suker....suker tengok dorang...smoga romantik sampai ke akhir hayat..saling membimbing....



“Aku pasti punya masalah tiap kali ingin menulis puisi buatmu.

Entah kenapa, kuasa cintamu lebih hebat dari kata-kata yang akan terkeluarkan.

Saat itu langsung aku setuju yang dirimu satu.

Dan hari ini kau telah menjadi isteriku.

Ampunkan aku kalau aku pernah berkasar, 

Ampunkan aku kalau aku pernah mengherdik,

Ampunkan aku kalau aku pernah menjerit, Ampunkan aku kalau aku pernah terpekik, melolong,

Isteriku, percayalah sebabnya ialah kasih dan cinta.

Akan ku jaga kau seperti ku jaga diriku sendiri, 

Memang hidup itu tidak pernah ada jaminan keselamatan,

Bahaya, ancaman di mana-mana. Tapi selagi kau dalam dakapanku,

Aku berjanji akan menjagamu. Setiap saat dan waktu,

Setiap siang dan malam, Setiap guruh dan hujan,

Setiap panas dan terik. Setiap nafasku.

Aku sering menadah telapak tangan dan memohon pada Tuhan agar kau, bukan sahaja menjadi isteriku tetapi menjadi isteri yang disayangi Allah Ta’ala.

Isteriku, Selamat datang ke hidupku,

Selamat menjadi isteriku,

Selamat menjadi ibu pada anak-anakku kelak,

Selamat menjadi menantu ibu bapaku,

Selamat menjadi adik dan kakak pada adik-beradikku.

Selamat menjadi keluargaku, Selamat menjadi pelengkap hidupku.

Selamat menjadi separuh dari aku.”
nota kaki bushuk..: smalam kan..mase nak kuar dinner..aku terpandang pasangan tua warga mat saleh kat apartment aku tengah berjalan sambil berpimpin tangan hokeh...si isteri slamber je pakai baju kaftan dalam bahasa aku..baju kelawar...ooohhh....aku tua t camner kan...hehe..dipimpin anak anak je lah kot....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH