shawl

dah makan??? aku..kenyang wei...rini de opismate blanje...KFC ngan dominos...burrpp...kekenyangan mak budak ni....makan ke mentedarah??? hhahahaha....

eh korang korang..suke x pakai shawl bagi yang bertudung...??? aku teringin pakai..tapi taklah hyper teringin...cuma teringin merasa sebab nampak cam shantek je kan....shomel cam aku...muahahaha...

Aku boleh aje nak pakai ...tapi aku tau...nanti mulalah kinchan komplen kata serabut dia tengok....eh korang...ape ape jugak korang nak pakai kalau tittle tu bini orang...tanye lah dulu laki korang...mintak pandangan dia..sebab korang korang berhias tok pandangan mata dia ye...kalau korang berniat berhias tok korang dipuji melambong cam mail lambong tu...korang tau sendiri lah kot hukum dia...aku tak mau komen pasal dosa pahala orang ni...masing masing dah besar panjang....akal panjang sedepe...ahaks..:P

Macam aku sendiri...ape jugak yang aku pakai...aku mesti nak tanye kinchan dulu...mintak pandangan peribadi dia...walaupon dia buta fesyen..tapi menghornati dia as laki aku dunia akhirat...aku tanye gak dia...
kes pemakaian shawal ni....aku try pakai ari ahad lepas..masa ktorang g bora ombak attend majlis kawin officer aku...aku try pakai shawl tau...tapi jenis yang x serabut...punyer lah taknak kasi dia komplen...malam tu..aku try wat dulu...@least esoknye takde lah aku kalut kelibut kan kan kan...kebetulan dia nak melelapkan mata....aku tanye...bang....okeh tak camni??? kebil kebil mata dia nak tengok bini dia yang shomel pakai shawal... ....ha okeh okeh (jawab tak ikhlas okeh) ..aku tak puas hati..aku ubah style lain..."bang..okeh tak kalau camni lak??"  kebil kebil lagi mata dia..."ha okeh okeh.." wahh makin menyampah aku tengok mamat ni...tapi aku puas ati yang kali ke-2 tutorial tu...muahahaha...

esoknye aku pon pakai lah shawl...ktoang g ber-2 je tau...sbb pas majlis tu ktorang g tengok wayang..citer songlap....nanti aku citer pasal songlap...(mode menyampah) baju yang aku pakai ahad lepas pon kinchan yang pilih okeh...okeh...laki aku dah ade peningkatan bab fesyen fesyen wanita ni....kredit tok kinchan...aku ni bini jenis menghargai permintaan laki okeh..(bllluuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek)









seyes aku xcited nak tgk kaler baju encik wan dzahar ni..maklumlah..my peberet kaler kan....suke tgk dorang ni...suuuweeeeeeeeettt jew okeh...muke wife dia macam muke isteri amy search lah....but nway....slamat menjalani kehidupan berkeluarga to encik wan dzahar n wife...vrrooommmmmmmmmmmmmmmm vroooooooooooooommmmmmmmmmmmmmm...





marsya pon pakai shawl tau...lagi shantek dari aku pakai...
























tak cayer???































korang patut ikut cara dia bershawl tau























barulah dikatakan muslimah sejati





































meh scrool skit lagi







































taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



























mane erk pic marsya ni




























oh



















dh jumpe




































No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH