Universal Studio Singapore II

okeh ni aku nak story pasal tiket..

patutnye aku nak beli kat kaunter je terus..pastu kazen aku bagitau soh beli online sebab USS tengah wat promotion bagi pemegang kad Maybank  ... kebetulan plak selasa tu aku exam..so balik dari exam tu..terus aku booking online....

 aku dah isi particular pastu dah wat payment bagai...total for 3 tiket (2 adult n 1 child) SD 172 ( RM438 ) ... dorang email kan tiket n confirmation..


tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

aku lupa ubah tarikh bhai....patut aku klik 5hb..tapi aku wat tarikh hari selasa tu....

OMG...

nak pengsan aku bagitau kazen aku..dia pon soh cecepat kol resort world..aku kol...suare dah gelabah ...sumer tak kena..dah ler telephonist dorang bukan dari singapore...aku rasa cam orag filipino je yang jawab..aku siap merayu wei...

pastu..dia kate dia try....nanti dorang kol balik lulus ke x...

stengah jam pastu aku kol lagi...ni dah orang manila mane plak jawab fon....dah english tagalog pleeekk...penat aku nak nangkap dia cakap pe...maklumlah ...saya from village...kahkahkah..

pon benda same gak...pastu aku email ke dorang....

siap merayu kata as birthday present bagai....ayat xleh blah...

samping tu kak sepupu aku punyer lah susun ayat nyedapkan hati aku...muahaha...

aku kabor..kalau takleh gak..memang kena beli lain lah..huwawawa...
#fengsan#

pastu resortworld pon balas email aku...


huwaaaaaaaaaaaaaaaa....aku meroyan wei..


aku komplot ngan kak sepupu aku kalau aku beli balik tiket..sesenyap je..jangan bagitau kinchan.....
hanye aku dia ngan hubs dia je tau...huhu

aku memang tak tenteram langsung dok umah...

sampai lah kinchan balik..aku pon mulalah belakon wat xde paper..tapiiiiiiiiiiii hati aku...dup dap dup dap..

maghrib tu hubs kazen aku kol...dia mintak confirmation no n payment...hehe...

kebetulan hubs kazen aku ni pernah kerja kat Genting Highlands dulu...somebody gak..kebetulan dia kenal bos bos genting yang dah bertukar ke USS ...dia pon roger sane sini....


pastu kazen aku kol balik....

dan akhirnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


korang pon tau jawapan dia..

dapat jugeeekkk tukar.....hehee...

tak sampai 5 10 minit...pompuan tagalog tu kol aku..kemain ramah ko erk...haha...

siap have a nice day madam.........

pastu barulah aku bercerita dengan kinchan....hehe...

aku ni tak reti nak menipu dia..paper jugak hal..aku nak jugak report ke dia...cume dia je manjang suke menipu aku...hehehe..

tu sebab de satu kes tu orang tu kabor aku menipu laki aku..aku rasa klakar bagaikan nak tercabut segala macam bulu yang hado kat badan ni ha...


debaran belum berakhir lagi yer...


hari nak pegi...aku terlupa bawak tiket yang aku dah print siap siap...

confirmation no pon aku lupa nak save....dah dekat imigresen plak line tenet cam sial...

roaming lembab giler vavi wei..

masuk je singapore..aku trus kol kak zaila...maxis nak caj mahal caj lah..janji aku leh masuk USS...

aku mintak dia bukak email aku...pestime aku bagi password email ke orang lain..laki aku sendiri aku tak bagi..hehe...:P
 berwassup ler kami....pastu dia mintak hadiah...hahahaha..

tq sangat kak...kalau tak....:(((


okeh sekian...

aku nak tdo..poser ni....

bubbyeee...
 

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH