Universal Studio Singapore III



baru de time nak hapdate blog pasal vacation ritu..

tapi aku memang x reti nak bagi spesifik guide macam mane nak gi sane sebab aku pon ade orang bawakkan...hahaha

tapi kalau korang nak gi USS bawak kete..bawak je GPS...memang senang....lagi 1... 
Imigresen Singapore kerek skit tau..kalau dapat yang okeh..okeh lah...nasib ler...





 Far Far Away.....
dalam ni kami tengok donkey show...

 kak anti..nampak tak mamat baju baby blue tu...hahaha.....ai ingat kanak kanak tadi..kui3..





 suasana dalam far far away..
ha...toilet sini je yang de paip air..itu pon 1 jamban je..haha

 last zon..madagascar..aku tak masuk main game dalam ni sebab nak jaga si gedek ni kat luor.....so dorang sorang sumer pegi main game..:(((((((
aku dok kat bawah pokok yang rendang dicampurkan angin angin sepoi bahasa..aku pon lelapkan mata  sekejap..heavennnnn....




 klakar time ni...aku berpecah kejap ngan family kazen aku sebab aku nak gi masuk USS Store tu nak beli sourvenier....aku hengat dorang kat dalam lagi tengok 1 show ni...menunggu lah aku 3 beranak...rupernye dorang dah menunggu kat luor ...adeeeehhh.....:P



 addduuiii...sedey wei......berderai....sampai skang aku tak keluarkan lagi sourvenier ni dari plastik sebab nak pindah rumah...so...perapkan dulu b4 aku letakkan kalian kat dalam kabinet kaca ..:)

 disebabkan kami kuar dari USS lewat...aku plak kununnye nak gi cari hadiah tok my new kazen...singapore kan murah skit...so...kami pon singgah kat Mall sekitar Orchard....korang..kalau bawak keter sendiri...nak park kat dalam mall dorang..perlu ada autopass....


 memula pic ala ala menyembunyikan bodyku yg tembun...


 
 pastu baru pic meluat ni...ngeee..

pastu balik otel tdo...esok nye lepas bekpes..bawak anak anak mandi pool.....

ingat nak wat khalish macam bella anak Datuk SMS tu...tapi anak aku bukan anak modern sangat...aku celup celup jer le kepala dia dalam pool dia..muahaha..







* sedey tol....ak tak pernah de masalah dengan dia..kejap allow kejap x allow.....xperlah ... dia x bagi ak tau hal dia agaknye...tapi aku pon tak  nak sibuk sibuk hal dia....kalau de birthday alert kat fb..ak wish ,eventhough aku tak kenal orang tu...namun tok aku saje saje klik fb orang nak bz body...idok ler...mane yang appear kat home aku itu je aku nengok...tapi bior ler dia...ni dah kali ke berapa dia wat kat aku pon aku tak tau...*

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH