Waja VS Kriss

eh bukan nak gtau aku pakai keter buruk waja aku tu...eh..bukan jugak nak mention aku dapat hadiah motor kriss dari apak aku mase aku memula memasuki alam pekerjaan dulu (kerani kilang kat Nilai) ...ehh....tak abis abis lagi eh ko...diam !!!!!!!!!!!!!!!!!

okeh....aku ngah tarik napas smalam...ni versi balas membalas dendam antara aku ngan kinchan.....Oooo...aku letak 5 saman je kat keter tu.....(sebab keter tu atas nama dia..okeh...tapi hak milik aku..sah tamak ko ni kan...lempang diri sendiri) ....okeh..smalam dia dok check saman kat system.dia cakap kuat kuat...(macam aku dok sebatu dari dia) ......eh....de saman kat lipis (sebab masa balik raya lipis ritu...rajin lak pak kuda putih tu wat speed trap kat kampung ) aku tarik lappy kat dia..

mane mane...??????

tak ade lah...(sambil tangan aku check senarai saman)

eleh baru de 5 saman.....

jap nak check NBL plak........

ha ko....8 saman dia bagi ke cik motor aku.....aku menjerit..................

Abg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (korang imagine aku dah macam tarzan k)

alah....sumer leh seattle.....

Banyak punye seattle....kalau lesen tak leh renew nanti siap abang....

Okeh...demi menjadi isteri solehah...aku sengeh sengeh aje...dia lepas lah....keter guna ic polis...aku....ade dorang kesah....yang polis tu laki ko..ko tu awam....sedar diri skit...

dia tak seattlekan saman aku....aku up lagi speed trap ...nanti de speed trap..aku nak wat PEACE kat abg polis tu...kan skang saman speed trap beserta gambar..muke korang kena sentiasa cun tau time bawak keter...jangan masam mencuka je...nanti jadi bahan gelak kat abang abang polis tu kat opis dorang nanti...
mesti dorang ngumpat camni...

eh ko tengok pompuan ni...muka cantik (aku lah tu kot) tapi masam mesti gaduh ngan boypren ni...

eh cer tengok pompuan ni...speck dah macam mata belalang aku tengok....muahahaha..

ni ayat ayat rekaan aku je....


okeh...nak bekpes....meehoon aku dah melambai lambai ni..gaji dah naik kan..dah g wat kejer dengan beretika.....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH