marsya nangis nangis nak kamera

muahahahaha...meh kasi gelak kat ini budak tak tahu malu.....hahahaha....rasa lame lak aku tak memblog blog kan diri...takde citer nak share sangat pon....citer citer ngada ngada aku ngn kinchan adalah...itu takleh story..huhu...

rakaman ni aku berkomplot ngn kinchan mase marsya merajuk... aku ngn kinchan memang suke bebenor lah menyakat dia...kinchan memang menjadi my BIG SUPPORTER kalau bab nak mengenakan marsya..muahahaha..pastu dia terkena balik...padan muke...!!!!

aku takde lah..aku tak suka berjanji dengan orang kalau aku rasa aku tak mampu....kinchan tak...ape anak wish..dia tunaikan...aku silap lah dia nak manja manja mintak itu ini..dia mintak..aku wat budus aje..aku bukan mama yang kejam ye...1st ...aku paling menyampah..kalau belikan dia mainan mainan kecik pastu dia sepah sepahkan...(ini perangai sebijik cam apak dia..) kalau membeli dengan aku dia takleh banyak songeh...aku ni kan mama control skit..ini takleh..itu takleh...muahaha...(ni sebab aku nak jimatkan duit aku....paham kan maksud aku...hak) dia kompem takan nak gediks gediks mintak ngan aku...slalu dia akan wat permintaan kat apak dia...lantak kamu lah...yang penting...bukan duit mama kau yer....muahahaha....pastu aku akan sms kinchan tanye dia belikan ape tok anak dia...pastu kinchan pon akan free free dapat ceramah bebas dari ahkak...muahahaha....dah ler badan anak tu keding melidi pastu sumbat ngan cikedis bagai...nasib gigi tak penah gompong cam apak dia .....

meh kiter tengok dia ngamuk ngamuk nak mintak belikan camera cam aku punyer tu...



ehh...dia hengat apak ngn omak dia ni tokeh balak...kot dia mintak camera mainan..nak jugak aku utarakan ke apak dia...ni mintak digital betol...over okeh...!!! 
PERMINTAAN ANDA DITOLAK.. dah g tdo...

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH