Ombak Rindu

weewittt..weewit.....wahhhh sah getis ko ye....tapi getis kat diri sendiri ok what...saper nak getiskan aku ..diri sendiri je lah......wahhh nada emo pagi ni...:P

saper dah tengok filem OMBAK RINDU ???? sila bangun sambil wat goyang inul........:P






aku tengok on9 ticket last week...full ko til midnight...hurmm...walaupon x tengok last week...tapi disweek i will jimba jimba wif my BFF ..my lalink aton....muahahahaha...actually...ktorang memang kaki novel...tapi dia HANTOO NOVEl ye...tanye je novel ape yg best kat pasaran..dia tau....aku lak..memang kaki novel...tapi citer kena mantop baru aku layan sesebuah novel..kalau takat buang masa ngan duit aku tak yah lah..kadang kadang novel tebal kemain...kulit cantik bak pauh dilayang...ewwaaahhh...banyak ko kulit buku cam pauh dilayang....kurang ilmu ko ni emma...!!! macam de 1 novel mak aku beli dulu (masa tu aku form 4 okeh..) tajuk dia KUALA LUMPUR DIAMANA SUAMIKU....  ehh x agak agak ko mak aku beli novel tu...tak sior teman..dat time aku blajar kat pahang...biler balik umah mak aku tu...aku pon try lah bace...xleh blah..citer merapu...ohh, mak aku kan season pack...so...novel macam tu memang sesuai ngan dia..skang dia tak layan dah novel novel ni...now...buku agama je kat tangan...skali dia ceramah ke aku baru tau..muahahaha...:D

 novel ombak rindu ni aku bace lama dah..time kolej dulu lagi...tapi macam lagenda budak setan gak..nak tengok sama hebat tak macam novel....


sudah sudah...merapu tol pagi ni..saje je nak gtau...nak g tengok OMBAK RINDU minggu ni..yeabba yebba yebba....



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH