video anak anak

weeehoo....As salam ...dan salam jumaat korang korang...eh...de ke yang bace blog ni...xper lah....aku kan suke syiok sendiri..dushummmmmmmmm...hehehe

smalam aku lupe bawak cik camera aku tu...rini aku x lupe...sebab smalam ari khamis..eh....pe kena mengena lak kan....muahahahaha....k k k...kool kool kool ...video nyanyian anak singkong marsya aku x dapat nak rakam...aku ni kalau nak rakam pic or teletah dia kena sembunyi sembunyi sebab kalau dia tau...dia suke control cun...macam mak dia jgk...ahaks....

ni dia dok nyanyi lagu kalau berpacaran....korang jangan tak tahu..marsya ni still pelat tau...pastu suka menterbalikkan fakta....aku ni dia kata anak dia...mak aku tu anak aku....tapi tang papa dia...anak rosmah...(sebab nama mak metua aku rosmah)



video dia ngah marah marah game tu pon aku x dapat nak rakam...benda benda camni kan lebih best kalau natural..hahahaha.....


haha...mase ni pestime khalish dibawak ronda ronda oleh akak dia ni...kemain suker dia .... ari ari dia dok tengok aje akak dia ni main basikal lah....mata tak berkelip pandang ....aku kabor ke kinchan...bagi adik dok dalam tu...ha ko....senyap terus...kebil kebil mata dia...hehehe.....okeh adik...next ma n pa belikan kamu walker...dh usha ritu ...so...ma n pa akan rembat nanti k....tapi basikal pink ni kamu akan tetap wajib mewarisinya ye...sebab sangat sangat good condition dia...warisan turun temurun akak kamu...hahhahaha....jejaka jambu katanya.....:D

2 comments:

puteri zee said...

syok tol bce ko membebel...! hahahaha...

Pinkish Mumma said...

Yeay......aton dh de blog..nak follow...follow aku blk tau...:-)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH