Khalish won the contest

ha...kalau kawan kawan kat FB tau lah kot....yang khalish dapat hadiah saguhati last week....dengan erti kata paling lembut..hadiah kesian...hahaha...xper xper...ehhh ni pestime tau aku join contest contest ni..tapi sebab de pic khalish masa dalam pantang ritu aku snap so..aku gatal gatal g masuk...ha..ko..penat wat promosi...tq pada yang sudi dan ikhlas mempromote khalish ...xpecially to my lovely cousin Aina Nabila...tq yunk....pada kawan kawan fb baik FB aku maupon FB kinchan..tq all...klu korang masuk contest aku LIKE jugak nanti k...buat baik dibalas baik ye dak...:)


amik kat BB Store Kelana Jaya..ha ko..aku dah agak tempat tu kat blakang shell menghala ke damansara...punye lah bijak kami ni...pagi masuk PJ dulu..ha ko..merayau 1 PJ...last last masuk federal highway (oohhh x sanggup nak hadap sebab penah xcident dulu kat ctu....2 minggu mak ko ni...jadi minah rempit okeh ngan kinchan...dah lah motor aku tu ala ala tuan dia yang membawak motor tu...addooii....kalau kinchan bawak...sejam x tentu sampai lagi ke opis aku tau...muahahaha...) ...siap guna Tab lagi ko cari tempat tu..last last naik LDP...tu ha...terjojol dia kat blakang shell tu...kinchan ni kalau mencari tempat bawak keter..memang kompem lah..sesat sokmo..aku mulalah naik hangin...huhu...sudah.....pendekkan je citer ni...panjang na nk story...
dah amik hadiah siap snap pic lagi mak budak ni..ehh mane tau kot kuar buletin kat mybbstore tu..harus lah glemer kan...nasib lah ..bini kinchan bergaya ayu ritu..kalau tak..aku memang sarung ajo..muahaha.


ehh..ingat tak nak membeli...aaaaaappp..terambik plak...ingat nak 1 barang je..opppss..terambik 2 plak...(ehhh...takper kan abg...abg kata..rezeki abg tok ayg ngan anak anak kan kan kan...ooohhh rini abg nak blanje lagi....sayang abg...stop getis...nyampah aku....!!!)



dapatlah buggy organiser ni ha...yang leh sangkut kat blakang stroller khalish tu..tapi aku x bukak bukak lagi sebab aku tak rasa aku nak guna coz..mane mane g..aku hangkut diaper bag dia...so..segala mak nenek benda termasuk wallet ngan hp aku aku masuk dalam tu..senang..soh kinchan sandang...mak budak mane leh sandang..nanti hilanglah cun...appp...getis lagi...:P





ni aku dah lame nak beli..salalu g fabulousmom puchong tu..manjang aku dok usha benda ni..tapi disebabkan kinchan tak hint hint duit...aku pendam kan aje...aku kan segan nak mintak mintak ni...so...biler g sane...aku amik je...pastu soh dia bayar..muahahaha...aku tak mintak tau...tapi dia yang nak bayar..(sebab pas letak kat kaunter aku blah g main main ngan khalish..muahahahaha..bijak emma ni tau..sukeeeeeeeee)




aku BF khalish...so..slalu klu keluar..aku cari nursing room..tapi kekadang nursing room kena Q sampai sejam..mane larat nak Q sambil dukung dak bobot tu...kinchan kabor...selungkup je benda alah ni..eh...dia nak ke tetek bini dia ni dilihat orang lain...hehe..

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH