Parking

u olllsssssssss..


vava vroooommmm


dah lunch ???

giler awai hangpa..

i olls blom u olls...

eh..nasib ai tak kantoi td tau...dap dap drive..tetiber van cuepacs lalu sebelah kete i olls....ha ko...baru depa fight nak bagi gaji up..ko dah wat hal jemah...

ai de hal lah tadi...

urusan di Anjung parcel E....sape kejer putrajaya ni tau lah..senak nye parking kat sane...

mintak ampun wei...

penah aku dok melangok kat dalam keter 1/2 jam semate mate nak dapat parking...huh speechless...

tapi dah berlainan kes tadi...ha ko senang nak mampos dapat parking...tapi










*














*





















*













sila amik kad parking dulu ye mak jemah
1 jam pertama RM1

muahaha...

kalau taknak

ha

sila lah parking di side side jalan utama..pastu tak si kuda putih datang...si penguatkuasa datang hantaq surat cinta ke kete hangpa...padan muke

 lengang ko...!


 okeh..sila pilih....

aku kalau leh nak cari parking depan pintu masuk  Anjung tu...


ni keter keter kedekut...singgit pon nak kecoh...

ehh..aku kan kaya...

haruslah masuk parking dalam..

kaya dengan kemanisan di muke...harusss lah xleh berpeluh...


pastu pakai plak kasut 2 inci tinggi...


kalau terkehel..

oh mak ko!!!

malu ai...

rini si akak jual jamu tu tegur aku..


eh berseri tau adik ni..pakai baju shantek....original sutera ke dik...

ehh...murah je la kak..

beli kat ne??

nilai 3 je kak..RM45 hengget...

kasut beli kat mane..

charles n Keith je...

akak suke tgk pompuan shantek...

hehe...ade ade je akak ni tau...
(okeh jemah dah start kembang....woopp..stop takat tu kembang ko jemah.....)




aku tak paham dengan isu parking kat p/jaya ni..

tak yah cakap lah kat bangunan bangunan kat parcel E..D...C...memang mintak ampun lah korang nak dapat parking...sumer dah reserved..

aku rase...takyah dehhh de isi isu camni..1st come 1st serve sudah

ni ko reserved parking..pastu..ha..ternganga parking tu tkder keter..orang lain kedek kedek lah kena cari parking lain walaupon datang awal

dorang dorang ni kalau leh nak parking keter nun bebetol depan pintu masuk opis...pe lah...dah reserved parking 1 hal..pastu keter dok parking kat area parking PM..pe hal...idup nak senang...

nak sangat parking..ha..amik aras B tu ha...drop kan dorang kat parking atas dulu...

hishh aku kekadang naik manyampah isu siu double standart ni...

okeh okeh...tak pepasal de orang print lagi N3 aku kat blog ni....

isu sensitip katanye..!

Salam khamis malam jumaat u olls...



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH