saman lagi?

N3 takut takut tak takut

sebab aku tau kinchan tak bace status fb aku..so...takder takut sangat..yang aku takut

dia call aku gini..

kinchan : eh yunk..ade tambahan saman lah..kat mane ye..

bini dia akan pura pura jawab : eh yeke bang..abang kot yang bawak mase tu...

* ko buat je lah muke ketat depan dia jemah...*

muahahaha...

pagi ni dah ler lambat bangun...

jemah hover tido harini...

terjaga pon sebab si kenit tu dok hempas hempas antena tv dalam bilik tu...hihi..

elok jer dia ketuk ketuk antena tu ke lantai..okeh dik..ko beli baru antena tu..mak ko tak kire!!!

aaappp...arini mak ko sempat masakkan aot je tok ko..!!!

slamat makan ye dik..kekonon nak masak bubur + ayam grill...kononnye lah...

okeh...dok tergopoh gopoh drive tu...

masuk masuk je p/jaya..aku nampak dah papan polis...OPERASI HAD LAJU..

aku pon slow kan kelajuan ke tahap cipan berjalan...80km/jam

ehh..takder pon bawah jejantas tu...sebab memang pak kuda putih tu dok bawah jambatan tu lah..

dalam hati kabor...ehhh..takder pon..tipoo tau dorang ni..benci aku tahap meluat!

okeh..mari tekan minyak tahap kelajuan maksima mungkin sampai stereng keter ko bergegar termasuk pakej kepala ko terhangguk hangguk...

ape !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sedang sedap drift ...

abe kuda putih sedang ade didalam itu semak tengah tengah divider tu...

okeh..jemah dat time sedang buat muke gini....




kinchan sila print muke bini mu ini di opis yerk....

sekian bini kinchan melaporkan dari meja orang takder kejer sangat...!

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH