Kpop

Salam jumaat u olls.

korang dah dapat smalam???

haha

dont dont pikir lain...

dah dapat keape yang diimpikan..

alalala...

eh..

rini kan...aku nak share video pompuan sexy


auwww...


ai suke seksi...

tapi tu dulu...

dulu ai kan JAHIL agama..

bak kata orang minang

INDAK TALOK DI AJAR !!!

meh lempang spoloh ...


aku gerenti...kalau khalish ngan bapak dia tengok video ni...ditambah plak dengan aksi ghairah mama ngan kakak dia ber kPOP depan dorang...

leh jadi mulut mereka akan jadi seperti ini



*





*







*






muahahahaha....



best tau lagu ni....

since aku suke tengok citer korea ar ni...

Yes captain..take care of us...

ohhh...itu mata hero saya manyak suke..

aku dah dapat mata hero tu...ha..kinchan kan mata spesis kelopak kedekut...tapi tu lah..kulit je masalah dia susah skit nak diubah....


ohhh no no no...

bak kata bapak aku...

sume jantan yang aku suke sumer kulit gelap.....

ahaks.....


tapi de sorang yang putih..

beliau dah kembali ke rahmatullah...(Al-fatihah)

alamak..jemah emo...xmo xmo xmo hengat dia.....dia sedang elok disana....:)

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH