gift

weehoo...

salam ari rabu u olls


dah bekpes??

aku tangguh dulu nak sambung N3 penyusuan tu..sebab mood blom mari...

jap..aku blur nak wat ayat ni..

okeh lah..kiter straight to the point je lah erk..

slalu orang kasi hadiah mase hari hari tertentu kan...ehh..apsal aku laki bini pesen lain...nak bagi hadiah..ikut suke je...macam tahun lepas...mase kinchan outstation ke sabah 2 minggu...aku hadiahkan dia jam peberet dia...bulan 3 jugak...tahun ni pon same...

kisahnye gini...ritu mase kitaorang g dating ke Alamanda...dia tunjuk lah wallet dia yang dah rabak tu..ohh wallet tu aku bagi hadiah as anniversary gift kami ke 6 tahun...sorry lah b...ai no money sangat dat time...hehehe...

so...beli yang murah murah..ehh okeh lah kan..dari u...x bagi ai paper pon...wahhh..saiko tol jemah ni...

lepas dia tunjuk wallet dia yang rabak tu...aku kabor...ha..jom la masuk parkson...cari wallet....pastu dia sengeh sengeh mandang aku...okeh...HINT pertama..

HINT ke dua....kelmarin...pung pang pung pang laki bini bertumbuk...hahaha...

tipoooooooooooo....dia cakap wallet jugak....

baik abang...

smalam..dengan kemalasan yang menebal..si bini pegilah ke Alamanda ...masuk parkson...ha........ade grand sale...bagus bagus..jimat duit aku...jemah ni g lah cari bahagian lelaki...

jumpe..aku tanye SP sane wallet ape yang tahan lasak..dia kate crocodile...ha....aku memang bluuur wallet wallet lelaki ni...aku tak pernah pakai so..no idea...

aku g lah cari crocodile...tanye SP sane...eh...apsal takde less..hampeh tol...brand lain ...sumer grand sale...ishhkk saje nguji aku..

so...wallet lelaki ni tak banyak pilihan...so..aku pilih lah yang berkena...aku tanye SP ni..kompem ke tahan lasak wallet ni..sebab laki ai ni ganaz kalau pakai benda...

so far client tak pernah complain lagi..okeh...trus hamekk..dengan aku senang...dah kenan...hamek je...

so..wat pembayaran..


balik tu ingat nak wat ala ala eric lah...SURPRISE...!!!!!

takde maknenye...masuk je lobi lift...ha...dia pon baru sampai gak...okeh..aku ala ala sorokkan skit ke belah tepi...

pastu..aku letak kat atas meja makan...sebab paper bag tu berseletip...so...insyaallah dia tak nampak...

aku dah siap letak barang bagai...

aku tanye dia..

bini : abang...cer tengok ayang beli ape..

laki : abang tau...

bini : ape??

laki : (sambil gelak gelak macam kerang busuk) ..alah wallet kan....hehehe


(okeh..tak klakar...sebab gimik aku tak menjadi)

bini : mane tau....ye ke...tengok lah tengok lah...

laki : alah crocodile...

bini : ehh..hengat RM49.90 ke bro...tengok reger la...

laki : nape beli yang mahal.

bini : sebab abang tu pakai wallet cam sakai...memang kena beli yang macam ni..mudah mudahan tahan lame..

laki : terima kasih yang....

bini : hurmm...

ehh..korang nak tengok tak..betapa buruknye wallet laki aku...














*








dia ni memang kedekut kalau tok diri sendiri








*









makanye...









biarlah bini dia yang xtra kedekut ni membelikan untuknye...

















*


















*
















*

















ko mampu nak tengok wallet ko camni..giler malu wei biler dia kuarkan wallet..note kepuk tapi wallet...alahai..cian ko bang...takper lah..ai dah belikan tok u...ai bukan macam u..nak kena hint banyak kali baru nak belikan tok ai...huhu...ai bini yang memahami...



okeh..rini jemah pestime pakai tudung AidiJuma...best okeh....ai beli kat pegawai opis...beli 2 tone kaler...n mudah tol nak pakai..:)


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH