meh berjimat bersama jemah

ha nampak tak tajuk kat atas..

N3 sat tadi..N3 marah marah manja kan..okeh..now jemah nak wat N3 belagak + N3 jimat bersama jemah

ha...aku kan kedekut nak mampos...tapi kinchan lagi xtra kedekut...

ade 3 benda aku nak belagak kan ni..malas nak wat banyak banyak N3..kiter lumpsum kan satu N3 okeh u olls..

sabtu lepas i olls g jenjalan sesaje ke JUSCO Equine...kononnye nak cari set cadar bar...sebab g amik voucher kan..so..jimat lah takat nak nambah RM100 ke bawah....

tapi sale takdop plak..cume de sale kat bahagian barangan dapur ajo..so..aku jenjalan pusing pusing cari baju anak anak...tok basahan dorang..dapat lah sehalai 2 sorang..jadilah nak...nanti mak ko ni de duit lagi..kiter g beli lagi k..cian u olls..

so...kami lepas beli beli kat jusco..kitaorang g DIY..kedai wajib kalau g jusco equine...aku nak cari benda tok paip air bilik air aku...so..jenjalan tu..hangpa tau aku nampak pa..???


Gyro Bowl...

aku dah lame usha benda alah ni...trapi aku rasa macam mahal plak kat online ni....so..pendamkan lah hasrat nak membeli...ko pakailah akak ko punye dulu..hihi


nak tau nape aku xcited?? aku bukan xcited sebab benda ni...
 
 tapi xcited sebab murah...RM6.50 sahaja ibu ibu..g la beli sementah stok masih ade..:)



lepas tu..nak balik tu..kami nampak lah de orang jual bean bag seat...retail rata rata RM299 kan...so..kami rasa amatlah mahal..kebetulan b4 kuar dari jusco kami nampak Jusco de jual cover bean bag ni..tapi tinggal 1 kaler aje lah tok leather...n yang lain kain ...leather murah skit RM39.90..kain RM69.90...so...ko belilah isi dalam dia...ala..dalam tu dia isi...polister jenis macam bulat bulat tu....de jual kat sebelah rak cover bean bag tu RM11.90 tok 2 bantal...so..kinchan beli 4 set...so..guna voucher yang aku dapat tu..save banyak lah kinchan kan...:)

makanye....

inilah hasilnye...


khalish ni bukan suke tdo kat kerusi tu..dia kan manja mak dia....haruslah kat bawah ketiak mak dia kan...:)


so..next belagak..

ni aku tak pernah terlintas leh ade barang ni kat dalam umah aku



set jati....

ni pon terpaksa beli sebab.....

meh aku tunjuk awat aku kena beli...





*












*















*








kerusi daku koyak wei..ni marsya punye kejer..asiklah dok lompat lompat tikam kat kerusi tu..hamek....beli RM899...kononnye nak g repair lah..call dorang tu...nak tau bape dorng caj..RM1200...

haha...sila lupekan aku nak g repair..!!!

kalau aku beli set jati ni ..

aku leh dapat 3 set ko tau..

nak tau tak..aku dapat reger set ni RM400....beli kat Nilai 3....kedai dia bebetol baris pertama masuk Nilai 3...siap hantar lagi..kedai dia bukan kedai yang ada gazebo gazebo tu...bebetul sebelah kedai carpet..hehehe...nama orang tu Irfan...:)

smalam mak aku beli 1 set tok umah dia..ha...kekonon taknak ..

sudahlah mak oiii

ai kan anak u...

u mane leh tahan tengok umah ai cantik skit dari umah u,,,,mesti u gelinjit nak jugak kan kan kan..:P



okeh..now nak tunjuk..beruntungnye ade anak dare..





 budak ni tukang kacau kakak dia wat kejer..terjerit jerit akak dia..

 racun dan penawar

budak ni ai sangat geram okeh..!

2 comments:

esmiera said...

bean beg tu macam besh jer... ada lagi ke kat jusco .. mcm nak g tgk

Pinkish Mumma said...

kak...yg leather tu dah abis..sbb emma amik last unit....yg tinggal jenis kain..emma takmo beli kain sbb malas nak basuh....ade lg kak..kat bahagian sarung bantal tu..:)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH