ready

hati ku girang...

lalalala..menyanyi lallalalalalalalalala...lalalalalalalalala

wahhh, ayat curlassss ko maria

seattle sudah urusan nak membuat passpot anak anak....haha...lega mak ko!


passport apak dia skali...dah tua bangka baru ko nak ade passpot kan....

sebab dia bukan kaki jalan..yg kaki jalan aku..dia kaki pompuan pancing ...

kronologi...cittt..ayat taknak kureeengg..kena meletop uolls...

memula aku dah atur jadual nak g ari khamis lepas..pegi skali mase mak aku nak wat passpot umrah mak aku tu...tup tup kinchan kena attend Hari Polis...seminggu okeh aku merajuk...padan muke!! 

memula aku wat passpot marsya n mak aku dulu..so nanti tak terkejar ngan nak wat passpot adik dia..paham je lah de anak kecik ni...mane nak isi borang..mane nak melayan dia merengek...nasib lah kat imigresen kajang ade kaunter khas tok warga emas (bukan aku ye..kinchan kategori warga emas..:P) dan tok baby....

so..seattle wat passpot marsya ngan mak aku....samalam wat tok dak kenot tu ngan bapak budak kenit tu...macam aku dulu...nak wat passpot...kemain ketat n mahal lak tu..lepas proses dokumentasi..lepas 2 jam baru leh amik passpot kan..skang idok ler..within 1 hour....dah leh amik passpot...senang! 
pastu terperap je passpot aku tu...tahun ni baru nak guna balik sebab adalah..hikhikhik...

pejabat imigresen kajang ni aku suke sebab.....






*










*











*






 
ade bilik khas tok menyusukan anak...tapi smalam penuh..kesian khalish haus..aku plak sibuk dok kemas dokumen bagai...nasib kinchan ade..so..dia lah dok usung si gedek tu kehulur kehilir...



 aku nak gelak time tengok pic khalish ni....sebijik tol cam bapak ko kan..ngango je..aku pon pening camne nak tutup mulut dak ni..tdo ngango...tgk tv ngango...

si dare ni haruuss lah macam mak dia kan...harus ayu slalu....bluuuekkkkkkkk...
hihihi...dia kan fotogedik skit....mcm mak ko jugeekk...



selepas seattle....si gedekkkkkk pon masuk keter dan terus ngaaaaaaapppp susu dia....2 kali okeh dia gigit..mak oiii..sakit....Bapak ko gigit pon tak macam tu...:P

rupernye...khalish dah ade 5 batang gigi....3 atas..2 bawah....hurmmm..


ketiduran la si gedek aku ni.....

*____*








nota jari kaki kontot mak jemah...: petang ni mau naik genting...hihi...suke marsya...ni hadiah dari ur ma n pa for ur good result ....

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH