gelagat anak anak

edisi kali ni 

edisi mak jemah rindu banget same anak jemah si kakak tu

esok leh jumpe dia...lilit lilit bawak masuk beg...bawak balik home suweet home..

bising balik rumah kami...hihi...

itu lah aku ni...since sabtu lepas dia dok pilah...baru smalam aku dapat bercakap ngan dia sebab tepon umah metua aku prob..haha...mak nak pakai blackberry ye....hihi..nanti emma soh nuar belikan...:P

so..smalam marsya gi klinik gigi K/Pilah sebab gigi bawah dia dah goyang inul....dah dekat 2 minggu...saje malas nak bawak g private sebab macam tak brape nak goyah sangat...memandangkan dia pon nak balik K/Pilah last week...aku pon mintak tulun biras aku yang kejer nurse gigi kat Hospital K/Pilah tu bawakkan marsya....senang kejer...hihi sebab takyah nak wat appoinment bagai.....


perbualan jemah senior ngan jemah junior

JJ : Mama..........kakak dah cabut gigi tadi

JS : ha..iyer ke...saakit tak?? kakak nangis tak???

JJ : ehh mane de nangis ...kakak merajuk skit je....tapi kakak tak nangis..

JS : ehh kamu ni asik merajuk je kejernye..(okeh...aku memang kejer berleter je kat telinga dia) .. nanti orang taknak kawan dengan orang kuat merajuk tau..orang tak suka...

JJ : kakak tak menangis mase merajuk..mama kat mane ??? 

JS : kat opis lah...

JJ : papa ??? 

JS : kat opis jugaklah..

JJ : adik kat umah ibu yer....

JS : aah...

JJ : okey lah...bye..

weii..giler gamble dia trus nak letak tepon...tapi aku dengar suare dia cam ade air pancut pancut..hahaha...sebijik cam bapak ko!

okeh sekian perbulan anak jemah dengan mak jemah..




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH