khalish new stuff

monday blueessss yo !!!

ehh korang jenjalan x weekend ritu..

aku idok ler.....

jumaat cuti....sebab kinchan off jumaat n kami nak uruskan benda jumaat ritu...ohh nanti story ya...


rabu lepas aku order barang mainan khalish through on9...kat MyBBGallery ....aku jumpe store ni kat mudah.my sebab tengah cari stuff baru tok khalish..b4 ni kalau mainan anak anak aku memang beli direct....ni pestime...b4 ni aku hanye beli barang on9 barang barang aku aje...so far...Alhamdulillah selamat sampai khamis lepas...sebab mase aku call seller tu...dia kate mungkin sampai hari jumaat..sebab pos laju memang amik mase 3 hari tok sampai....

so....dia kate kalau bank in b4 11am rabu ritu..dorang akan pos hari yang same...aku tanye gak kedai kat KL area mane ...leh la aku soh kinchan g amik pastu bayar skali kan..atau erti kata lain....COD (cash on delivery)

so...kinchan pon blur tempat dia tu...baik aku soh dia poc...

ngam ngam aku bagitau dah transfer..(ohh aku tak pernah lengah lengah wat transaksi kalau aku dah kompemkan barang atau aku tak pernah menipu wat transaksi ..:P) dia terus bagi tracking no...alamak....skali dia guna KANGGAROO da....aku memang banyak dengar services kanggaroo ni...sometimes barang yang sampai tak sempurna lah..salah hantar ke tempat lain lah...aku giler gabra woo....khamis pagi tu terus aku check web dorang..nak check parcel dah sampai mane...lega skejap biler dah sampai kajang....woopp.petang khamis udah sampai barangnye....hehe..lega wei...











sekian edisi dak kenit ni...


eh..jemah rindu kat si kakak...now berada di kampung wan dia....

biler dia ade..aku pening ...

biler dia takde..aku rindu...

hehe...


T __________________________ T

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH