Arabic time

Ahlan wassahlan

ha..
tetiber arabic mai dah...

ni makan makan smalam lah ni...

kinchan tanye aku nak makan mane...

aku tanye dia nak makan mane..

adooii..

ok aku penat nak pikir..pe manu tiap malam..

kalau dia manjang balik lewat..aku takkan masak

sebab aku memang penat...

biler aku penat..

mulalah aku hangin...sumer benda aku nak baling nanti...muahaha..giler over melampau..

smalam...dari rumah...gi isi minyak kat petronas..aku kan bangsa tak suke isi minyak..tak suke menghadap bank...makanye..biler kinchan ade..dia kena buat sumer tok aku!!!

naisb lah sape jadi laki aku kan...


okeh...

so...ronda ronda...kitaorang ingat nak g makan kat restoren harley davidson...alah kat tepi highway dekat depan sekolah agama maahad mahdiah tu..

so..dari bangi..kami ikut sungai ramal dalam tu...tup tup aku nampak lah kedai makan arab ni..

kinchan terus masuk parking..mari kiter menyantap..

wahh...khalish bapak suke...aku sunatkan ko nanti baru tau!




 ni santapan aku...tak abis pon mungkin sebab banyak kot..


 mamat ni..kalau dah jumpe daging kambing mulalah lupa daratan...kalau jumpe kambing tu aku tak tau reaksi dia..:D

 ni alamat dia..

 ulasan aku : not bad lah..rasa rasa susah sangat nak g makan kat saba cyberjaya tu..korang datang la cni...lebih kurang same je..

menu marsya cam biase...fish n chip chip chip..

  klakar dowh marsya smalam...

aku bagitau kinchan : abang, panggillah waiter tu..order la..lapor ni..

pastu ko tau sape panggil.. si marsya tu...

dengan gaye dan suare yang amat manje..

abangggggggg.....nak order..

ehh...dare..takyah nak hover sangat lah...ko tu budak lagi...

okeh sekian laporan jemah tok menu hari smalam...

harini..kinchan ngan aku tak pikir nak makan pe lagi....

jap pikir....

grrrr...

no idea..

-_____________________________-

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH