JAM

hai alls..

wei..rini aku nak buat N3 permintaan yang tak ditunaikan

ohh sedey...
(tekup muke sambil telan sedu)

fiil aku kot dari sejak dulu
tak suke banyak sangat benda tergantung kat lengan...
kalau dah ade gelang...aku tak suke ade jam..atau gelang lebih dari 1...
rimas...dah macam balihoi aku tengok

tapi mase skolah dulu..pakai gak jam...sebab mase skolah mane leh pakai barang kemas kan..

so...since kejer ni....jam memula aku dapat jam brand crocodile tahun 2006 tak silap aku...aku dapat sebab terima Anugerah Khas Ketua Pengarah...

jam tu ade lagi kat umah..tapi penutup blakang dia ilang..hehe

pastu..kinchan hadiahkan jam jenama ape ye..lupe dah aku wei....
pastu jam tu ilang mase nak pindah ke umah aku skang ni...
aku rase mesti dia terpaksa hadiahkan..tu sebab jam tu hilang..
muahaha...:D

last month..aku saje saje cakap ke kinchan...

aku : ayg nak pakai jam balik lah

dia : alah..ayang tu...pakai kejap je..pastu ntah mane hilang dia..ha..mane jam yang abang hadiahkan tu

aku : ehhh...mane tau..dia nak hilang
(curlass tak jawapan aku...meh lempang seDas)

okeh...mari lah kiter kumpul duit nak beli jam jam macam ni






sedey tau...

sedey

sedey 

dan 

sedey


tau tak korang

kalau mak budak sedey

ape akan jadi




tak tau??



meh



cni jemah nak kasi tau



















haha





















kinchan



















sila jangan menyesal










tau




















tau



















tau




























sila lupekan hobi memancing anda.!!!!!!!!!

muahahaha...:D




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH