Novel lagi

As salam

yuuhuuuu...

mak jemah here...auuwww...mari kiter menggetiskan diri sendiri tanpa usik getis orang lain...

^___^


waaa...rini...sumer bos tarak...makenye..meh kiter jadi bos...oopps..xmoh masukkan urusan kojer dalam blog mak jemah ni...tak shukerrr okeh....


asyyiikk...asyiiikkkk assyyiikkk tukar chanel ajew...hehehe


okeh...smalam...aku g jusco atas urusan nak membeli buku belajar marsya...

so..alang alang masuk book store..moh kiter mencari novel terbaru dan terbest tok bacaan boring...(biler kale ko de mase terluang..harap kat opis aje lah jemah...)
so...mari kiter dail no my dearest luffy luffy fren....ATON....

me : ha ko tak kejer ke??

aton : ehh kejer lah...

me : wei...pe novel terbest tok bacaan aku...cinta kontrak best tak??

aton : klakar je lah...tak ememnuhi selera ko..

me : ooohhh tak best...

aton : ko cari novel JODOH ITU MILIK KITA novel dia kaler hitam....best citer tu

me : tapi tak setanding...tulisan siti rosmizah kan?

aton : kompemlah..

okeh..tq dear...

tettttte tttetetetetettttttttttttt

talian dimatikan

3 kali pusing kawasan novel baru jumpe novel kaler hitam...muahaha...bebetol tinggal 2 unit...

aku actually de 1 novel yang aku susah bebenor nak kasi abis...MAID...ko tau nape...cam boring je..orang cakap best..bagi aku cam slow je..balik balik citer pasal g penthouse majikan dia..adoooi...

ko tau aku membace novel tu mase biler??

mase aku nak terberak....

aku ni kan time time camtu emmang suke membace ape ape jugak bacaan..eh..kadang kadang...lupe bawak bahan bacaan...ko tau aku bace ape...

tu ha..isi kandungan botol botol yang ade kat dalam bilik air aku...

 haha..abis kembang kembang ..


 inilah novel yang terlame aku bace...beli pada disember 2011....sampai skang tak abis bace....dulu kalau bace novel paling lame sminggu...

aku ngah gigih menghabiskan novel ni..

rini aku bawak ke opis novel itu..muahaha...

mari kiter menjayakan misi..


ini lah novel terbaru itu...

aku bace sinopsis kat blakang tu aku dapat rasakan yang novel ini akan best..

sekian wassalam..



No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH