oh mama oh kakak

ahaks.............


salam khamis u olls...................


rini aku nak pamerkan aksi aksi khalish yang telah dipergunakan oleh mak n akak dia ni....muahahahaha.....

meh meh ...........................









dah tengok aksi serkop mak aji marsya......meh layan video dia laks.....



meh sini kiter tengok aksi lain plak...







*










*










*



skang kiter tengok aksi khalish yang dah pandai skit skit tok duduk sendiri .....





hahaha...tengok tengok dia cube imbang badan dia....muahahaha...



okeh....seattle aksi cubaan duduk....



skang mak jemah nak jamu anda dengan pic aksi lain plak....







*













*















*









aksi laksamana Cheng Ho !!!!




*






*









*




oooppps... tunggu lah cik adik....de lagi pic ai ni.....



aksi seksi meksi sya...a.k.a jejaka jambu semalaya...muahahaha...


 dah macam YB melihat kawasan.....^___________^

  ni aksi aksi khalish dalam keter......ni namenye mood okeh pas netek...!





 come to me gegurls....

 pestime cuba letak dia dalam seat troli....


 cubaan jadi racer

 hurmm..nak check meter turbo jap..!







k pic paling aku minat....















*






















khalish memang sebijik sejibik ikut muke kakak dia mase baby dulu













dah dari benih yang same kan















mestilah same..















jantina je lain













dulu mase marsya aku nak anak jantan












biler yang ke-2 teringin plak anak pompuan

















tapi Allah dah tetapkan anak aku lelaki
















mood Happy....









bak kate papa dia



























adik geng mancing...geng main layang...geng main helikopter 





















citt...abis aku ni geng mane????














geng dapur....???




















saper geng aku??? marsya..........
takat nak nyepahkan dapur leh ar...












okeh okeh...








panjang scroll korang ni...hehehehe...peace ^_______________________^




























saya la Khalish Aiman

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH