7 bulan

ha apa?? ngandung 7 bulan...dah leh wat lenggang perut hokeh..

weeewiiit....rini mak jemah baru de time nak story mory pasal anak bujang mak jemah...khalish yo!!!!!!!!!

mase g melaka ritu..genap usia khalish 7 bulan...Alhamdulillah...ingat lagi dulu mase memula kamu ada dalam perut mak ko ni...hampir hampir kamu tidak bersama kami..syukur Allah beri kiter peluang tok bersama susah senang...dan kamu yang banyak tahu perasaan mama tika itu....thanx syg...

sudahh !!! stop ayat ayat touching maching ni


walaupon khalish dah berusia 7 bulan 13 hari..aku tak kire..nak story gak pasal perkembangan si bujang sorang ni...

pe dia dah tau erk...

- Dah pandai duduk yang aku rasa agak tegap....dari dulu..letak je montot nak soh duduk..kejap kejap dia rendang ke kanan..kejap kejap rendang ke kiri...

- Dah pandai pegang biskut dengan sendirinya....

- Dah pandai sebut Pa pa papa...mama ko mane??? takper dik..mak ko ni paham....pasni..kompemlah...kejap kejap ma.........nak tek....sudah!!

- Sakang asik lah letak dalam walker..melalak macam kena histeria...walhal aku baru nak bergerak ke dapor...aku rase lah..kompem jiran aku kabor aku dera anak....khalish ni nangis air mata tak kuar..suara dah macam nak keluar anak tekak...itu tandanye...sila angkat saya..saya mau dukung...!

- dah leh makan baby bites...aku dah bagi makan pisang rebus ( sedap okeh ) ... 

- menyusur agak laju gak.....

- ni paling aku suke...dah nak direct feed sambil aku duduk...ahhh giler lega kalau nak kuar jenjalan...dulu asiklah nak berbaring je time df...itu yang terpaksa minum through botol...

okeh..skang meh layan pic pic khalish di kala usia 7 bulan.. 

selamat muntah hijau!!!


 ni kena dera...sebab ngacau mase mak jemah ngah melipat kain...


 saya lah dokter cinta..auwww...

 doktor marsya dengan pesakit

 doktor ni lambat..

 saya pengsan dulu lah..

 hai la pesakit..

 awak ni sakit usus ni..

 ehh..jangan lari..

 saya blah dulu ar doktor..services lambat sangat!

terima kasih kerana sudi menggunakan khidmat kami...^_______^


 ni stok baru khalish.....

 saya nak gi skolah dah!!


 saya dah balik....! (wat ayat cam nobita)

 kakak sedang bagi adik makan baby bites..

okeh..saya dah kenyang.......burrpp...

 penyusuan tetap diteruskan lagi di kala usia khalish 7 bulan...syukran Allah

 anak dare yang sangat sangat noty!

mak jemah in da house of pinkish




No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH