Dulu dan Kini

As salammualaikum Toookkkkkkkk..

ni penangan Hantoo bonceng lah ni..

MEH KLIK 

ehh..rini rabu...

kalau rabu bagi blogger adalah Wordless..

mak jemah tak suker tak suker tak suker okeh..

marilah kiter main ketok ketok key pad ini...

okeh...rini kiter nak ngomel omel pasal dulu dan kini tapi bukan tok selama lamanya Tooookkk.............


bujang dulu.....tiap tiap minggu beli baju baru ke..seluar baru ke...tiap tiap minggu keluar..itu sebab leh maintain kurus...

Kahwin .... TAK DER LAH ISTILAH...NAK SOPPIN MANJANG..KO HENGAT KO KAWIN DENGAN TOKEH BALAK !!!!!!!!! 

matilah tokeh balak kalau dapat bini cam aku!

bujang dulu ...leh pulang lewat malam...dating...hihi

kahwin kini ...marilah pulang lewat malam bersama suami dan anak anak...

lagi best okeh!

bujang dulu ... mak yang akan masakkan..mak yang akan angkatkan baju...mak yang akan lipatkan baju...ehh serba serbi mak lah..

kahwin...dah jadi bini orang ..dah jadi mak orang...buat ar sendiri...

okeh...aku speechless...

bujang dulu ... cde duit...."mak...nak dwit...cukup bulan bayar separuh..lagi separuh...kalau xpat bayar...kire halal lah erk"

dengan kata lain ...puan jijah adalah bankers tetap aku!

dah kawin...segan wooo mintak ke laki....okeh dok sesenyap ..pepagi anta sms tak tau malu mintak masukkan duit dalam maybank!

bujang dulu....slumber badak je pakai selak sane sini....opppss..ai dulu kan kurus...so ..xde segan nk pakai kain tak cukup idup!

kahwin...walaupun laki tak kisah...tapi ko kena pikir keluarga belak laki ko lak....dah la ko bangsa x kenal sumer sedare mare dia..tup tup de plak sedare mare dia nampak ko kat mane mane...free free ko dapat hot story...padan muke ko!

bujang dulu kan...mak jemah memang sangt hot tempe goreng ko!
kinchan kenal aku...ehh..sape soh dia masuk minang aku...muahaha...kan tak pasal pasal dapat bini garang...aku rasa kan mesti dia suke pompuan jenis....

balik keje...
"abang dah balik...penat?? eh meh sini sy urutkan ..appppp berderet anak ko klu manjang nk diurut...
"abang bak minum air kopi..owwhh saya akan buatkan..."

ni dapt bini bangsa..."bang..nak teh tarik kow cam abah abang wat" ..." jap...abang buat "
bukan bermaksud aku dah kang kang kan laki aku ye...

ni soal saper sedap wat air...hihi..

dah kawin....banyak dah aku kool kan diri sendiri...abis ko hengat kinchan tu nak mujuk ko..kimsalam la kan...tapi aton slalu pujuk aku...ooww dear..love u sangat!
pelok ko ketat ketat

bujang dulu...giler suke mencantikkan keter..berderet patung patung kecik kat keter wira aku dulu....suweetttt sangat (bbluueekkk)

dah kawin... janji keter aku bersih ..services ikut time sudah! 
kinchan mane sk keter..itu yang bangsa..ko pakai je keter ko sampai nazak...dia takkan offer ko beli keter baru..
tu dia ngah gigih ngumpul duit nak beli motor peberet dia...yang aku tau...itu motor yp..jual...jangan nak banyak banyakkan koleksi...hengat dok umah banglow...ni ko letak merate rate kenderaan...kuar lah memo sebijik...silakan hadap!

bujang dulu.............wahhh kemain lagi..kalau jejalan ngan aku...skit skit pegang pinggang..skit skit pegang tangan...

dah kawin..mari kiter pegang tangan anak anak...



okeh sekian


selamat petang!





1 comment:

esmiera said...

hehehehehhe... biasaklah tue hehhehe

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH