kasut oh kasut

Salam Jumaat u olls..

mak jemah in da house of pinkish

kelassssss ko jemah !!!!!!!!!!!!!!

rini pepagi hari yang dingin bak saju di danau rindu ni..mak jemah nak stori 

stori pasal kasut...

ohhhh tidak...

Kasut ni kinchan hadiahkan ke aku masa memula masuk kejer dulu tu...slalu kalau drive..aku tak pakai heels..aku pakai selipar jamban tu je...tapi sejak 2 mejak ni rajin plak aku pakai heels mase drive..jawapan paling mudah....sebab giler malas nak bongkok bongkok biler dah dressup cun cun...muahaha ...sila lempang

smalam...aku g lah opis atas...aku dah dengar kasut di cam bunyi basah basah..okeh aku ignore sebab mase tu..aku baru kuar toilet...bajet basah sebab air lah kan...ha...hengat aku kencing menjejeh ar tu...sori..aku kencing very da sopan....muahaha...

dah abis urusan urusan kat atas..aku pon menuju lah ke jalan yang benar....makin lame makin kuat plak bunyi dia..siap lepoookk leeeppakkkk....aku pon tergerak nak nengok kasut aku...

OMG..............terkopek....tidakkk....mesti mamat hensem yang lalu sbelah aku tu dah perasan kasut aku terkopekkkkkkkkk...ohhh xtra malu mak jemah...
 

 keadaan kasut sehari sebelum




terus sms kinchan

aku : b.....kasut bonia yang b belikan tu tapak dia terkopek..berlepookk berlepakk 
 
dia tak balas sms aku ..dia call terus....dia tanye aku...
 
laki : tapak kasut ayang terkopek ke??
 
bini : aah.....(dengan harapan dia nak offer beli baru)
 
laki : boleh gam lagi tak???
 
bini : boleh (nada dan mimik muke mencebek sebab dia tak nampak muke aku time call) 

laki : okeh..balik nanti b belikan gam gajah yang paling kuat ye...

bini : yer lah (sambil tahan emo)
 
 

ahad lepas..mase g midvalley..memang aku masuk charles n keith nak beli kasut....tapi...sokmo lah biler aku dah suke 1-1 kasut tu...size dah abis...kaki aku kan shomel...yang ade size 7 ke atas...masuk vincci pon same...trus spoil...appp....beli cincin ahad lepas..muahahaha...



okeh sekian...







1 comment:

puteri zee said...

Oit.. sik la bli cincin.. Ko nak bkak kedai cincin mas lak ker?? aishhh laaa....

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH