handphone pertama

Salam hari khamis malam jumaat

ehem ehem...

mak jemah in da house of pinkish yo !!!!!

eh saper dengar Sinar.FM pepagi... aku lah antara pendengar tegar dorang..waktu pagi je lah...sebab aku suke giler dengar celoteh Salih Yaakob..Kak Engku ngan krill....kalau salah sorang takdop..kompem aku tukar frekuensi lain....hehehehe

topik pagi tadi pasal handphone pertama....

korang biler start pakai tepon tangan ni??

mesti awal awal lagi kan..aku start pakai mase aku form 4...tahun 2001...

aku pakai NOKIA 3210 BAPAK AKU PUNYER!!!! 

 ihsan encik google

itupon jenuh aku mintak ko tau...mase tu memang tengah hangat tepon nokia ni..reger leh tahan mahal..dekat dekat 1K je sumer handphone handphone ni ...skang...RM80...ko leh dapat yang siap de lagu lagi..tak yah compose compose bagai...
mase aku dapat handphone ni...mase tu nak raya....bapak aku bawak lah anak anak g beli baju raya...ko tau..sanggup aku taknak beli baju raya asalkan dapat pakai handphone..ha ko...beraya baju kurung aje lah ko mak jemah !!!
prepaid pakai celcom..(tak agak agak) ...airtime lain reger...prepaid lain lak reger...mengong tol dorang ni...
uishh..mase tu..kalau bawak g skolah...kompemlah ko akan menjadi popular...hahaha...baper kali aku kantoi kat HEM...giler anti aku ngan cikgu HEM tu..de penah skali mase spotcheck..aku nyorokkan handphone kat dalam spender aku...hehehehe...(sila lah kalau nak rase jijik...peduli arrr janji aku tak kantoi...) mase tu member member pengawas bagi info de sportcheck..haha..bagus okeh de member pengawas camni...antaranye....ahso...ina (skang dah inspektor dak tu) ..uji.....tq lah korang.....hahaha...

saper saper yang pakai handphone ni kejer dia tak lain tak bukan...compose lagu...siap beli buku compose lagi....untung penjual buku tu....lagu paling popular mase tu...lagu jeffrydin..lagu mission imposibble...wahh...kalau berdering handphone korang mase tu..kompemlah...orang pandang pastu cakp...fuuyyoooo pakai handphone NOKIA....giler arrr....tuiihhh...!

 pastu aku upgrade ke NOKIA 3310..itu pon aku cilok abang aku punyer sebab abang aku pakai handphone NOKIA butterfly tu...kesian aku kan...sumer pakai orang punyer...sebab aku bukan dikalangan keluarga kaya + aku anak ke-2..sumer serba serbi sila pakai barang orang sebelum ni yer..timer kasih !!!

 ihsan encik google


pastu pakai handphone butterfly abang aku lak..dia upgrade handphone ape ntah..nyampah aku!!!!
 ihsan encik google


dan dah bekerja.... bapak aku belikan sony ericsson Z200

 ihsan encik google



dah tunang kinchan aku belikan nokia sabun 6600

 ihsan encik google


dah kawin kinchan belikan aku Nokia  N72

 ihsan encik google
 
Dah ada anak 1..kinchan belikan handphone E63..dia beli 2..tok dia jugak...hehehe...memula aku taknak...tapi dia wat syarat..kalau aku taknak beli..dia taknak beli..okeh...aku beli..
(bengong lepaskan peluang..hamek je lah)
handphone ni aku pakai sampai skang...

 ihsan encik google

pastu dah ade anak -2 
kinchan belikan samsung CORBY ni plak




okeh..penat aku mengupload gambar gambar ni....tapi kan korang perasan tak...sepanjang aku pakai handphone..takder satu pon aku beli..muahahahahahahaha



*


*


korang nak tau.....



*


*



pe handphone yang aku beli dengan duit aku sendiri????


*


*



meh...meh...meh...



*


*


mak jemah show off kan



*


*




*


*



*


*



aku ni kan bangsa kedekut nak mampos.....




*


*



muahahaha.....





ready...................


*


*




*


*



*


*

 


*


*




*


*



*


*


 

*


*




*


*



*


*




































taraaaaaaaaaaaaaaa......



handphone ni yang berharga RM80 sahaja dipasaran..baru lagi....

ini pon dulu aku terpaksa beli masa kinchan outstation ke sabah...handphone aku rosak...tak dapat call laki punyer pasal..kuarkan duit RM80 beli handphone ni..muahahaha......


selamat mengata aku kedekut.....

hehehe

^______^


4 comments:

Anonymous said...

leh geng dgn husband ana..kedekut.hik2...jgn marah emma~

Pinkish Mumma said...

hahaha..org kedekut ni cpat kaya tau ana..alah ana..emma ni kedekut tang gadget gadget je ana..sbb emma bukan giler gadget...emma suke membazir ke arah barangan rumah je..ngeeee~~~~

puteri zee said...

Wahh..!! betuah la bdn sebb de je org bagi kan??? huhu... Popular ko gna hp nokia yg bling hanjing tu dolu2 kan??? ewaaahhh!!....

Pinkish Mumma said...

banyak ko nye bertuah...memula sumer orang bagi tu...hp yg orng DAH PAKAI...bukan takat baling hanjing je..nak wat lempar cakera pon vley..hehehe

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH