Aquaria

monday bluesssss...

blueess ape??

bluess geng..

bluuekekkk...

eh...ujubg minggu korang watper?? 

bagi yang single...dating ler tu...bagi yang dah berkahwin BELAGAK bujang pe korang wat erk??


bagi yang dah kawin cam mak jemah ni...+ beranak pinak ni...

harussslah ke soppin mall..

muahahaha...

okeh...dis week bawak anak anak g Aquaria...since ade anak ni...ape ape jugak destinasi nak dihala sumer kena pikirkan anak anak dulu...

pssttt pssttt..korang nak tau..aku sendiri tak penah g Aquaria KLCC tau..sedey aku !!!

tapi xper...sebab dulu sampai skang aku tak penah teruja tengok ikan ikan ataupun hidupan laut ni..tu sebab takder lah menggelintin atau kata baik dia skit...gediks nak g Aquaria ni....hehe

oohh kebetulan mase g KLCC..aku nampak lah ramainye orang jenjeng pampers...pastu sumer dok tolak stroller anak masing..ibu ibu mengandung jangan cakap lah...mase nak masuk laluan ke Aquria tu aku nampak banner Motherhood Expo..hurmm..dah agak dah..tapi malas nak masuk sebab dah leh imagina keadaan dalam tu kompem cam Midvalley ritu...benci aku...!!! tapi...masuk gak biler keluar dari Aquria tu...kekonon nak cari botol susu khalish..wat stok...tapi honestly aku cakap...expo expo camni...jangan haraplah harga bebetol murah..aku leh kerat kuku...sebab jualan on9 memang jauh lebih murah u olls...

^_________^


dah moh layan pic...





 marsya malu malu nk wat peace

 cam adik ngan kakak kan...

 ehh ko kak...slalu over shadow kan..

 comeeyyynye mak jemah...:P

 me ... like snake okeh...

 ni klakar...marsya tanye kinchan...pa...mane benda dalam ni..muahaha..

ko tak nampak si katak bobok tu...:)





 2 gambar diatas...buat aku geram je...tengok muke khalish...aku ngan kakak dia punyer lah hover pose..dia wat muke toyer..>___<

 sebab saya kena jual mahal biler ade aweks kat sbelah saya...

ni denda dak sombong..dok bawah..

tak g soppin mane mane pon kat KLCC sebab orang pack sangat...so..aku dapat sambar ni

 Kinchan tak suke kasut ni...

hurmmmmmmmmmmmmm.....

BIAR ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR....




i like dis pic








*












*















*










*








my adorable family..

love them much...

my munchkin

nyum nyum


2 comments:

Anonymous said...

beshnya p jalan2..ana xtau la bile p jalan2..huhuhu..en.suami keje shift..bile kita keje..dia lak cuti..xbertembung.uhuhu~

Pinkish Mumma said...

alahai ana...cian anak anak kan...xper ana...cube set time...2-2 cuti...korban 1 hari cuti tok mase berkualiti bersama keluarga k!
tak perlu jauh sangat...dekat dekat pon okeh :)

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH