bahagia ??

phhewwww..tajuk N3...suke suke je tau..

ehh tak baik la de orang wat andaian gituw..

tadi aku bukak email...

de sorang hamba Allah ni..aku tak pastu adakah dia ni reader blog aku atau salah sorang freind list fb aku..

Allahuallam...

dia tanye aku gini...

awak....saya tengok awak selalu kehulu kehilir berjalan bersama keluarga
tapi semua suami awak yang keluarkan belanja
tak pernah awak nak keluarkan duit
awak tak rasa segan ke?

takat tu je lah aku bagitau ayat dia...yang lebey lebey bagi aku simpan

aku jawab kat sini jer lah ye..kalau ko tau aktiviti aku..kompemlah ko bace blog aku kan...and 1 more thing..aku tak public kan blog aku..sape de dalam fb aku..dia akan tau blog update aku..

1 : kinchan tu lelaki..ketua keluarga aku....abis takkan segala keperluan keluarga aku nak sediakan...orang takkan tau sejarah kami....bagi yang tau dari A-Z (aton lah kompem tau everything) so..aku letak titik...

2 : biar ar aku nak bejalan tiap tiap minggu pon...guna duit ko ke??? takkan ...so dok dendiam...

3 : aku dengan kinchan aje tau pengorbanan masing masing...kalau dia hargai pengorbanan aku sepanjang perkahwinan kami..dia akan buat semua ni dengan ikhlas...baik dia atau baik aku...maisng masing tau part masing masing...aku tak mintak dia balas pengorbanan aku dengan membeli segala bagai...and tok pengetahuan cik silent itu....aku tak pernah membeli benda yang diluar kemampuan aku laki bini...
takkan aku nak letak parang ke tengkuk kinchan kalau tak belikan barang tok aku..aku pon berakal..aku kejer..dia kejer...jadi aku tau susahnye cari duit...kalau dia offer baru aku tibai ...muahaha...
harusssssssssssss lah bos....

4 : ni paling aku nak tekankan pada Cik Silent itu k....awak tak risau ke kinchan tu ade maksud lain ....
aku ni nak gelak sampai kencing ke atau nak sakit perut sampai terberak bace statement ko ni....
Lillahitaala...aku tak penah rase takut sebab...
kinchan tau aku macam mane..
bukan jugak cakap BOSAR
dan dia jugak tau kalau dia buat kejer bangang kat blakang aku ape dia akan dapat...!!!
aku tak mengugut laki..tapi b4 kawin...dia dah tau aku macam mane...
aku tau orang pertikaikan gaji kami laki bini..
pehal bini kejer tu laki kejer tu..tapi manjang leh membeli..
eleh..macam lah aku laki bini beli beg LV...COACH..GUCCI bagai...dok pon umah apartment kos sederhana....bukan teres yerk...kami pon ukur baju ke badan sendiri..
Alhamdulillah...rezeki kami murah...ko hengat..aku ni laki bini..nak merayap..manjang buat loan...asiklah buat loan..sampai loan naik muak ye dak..sorry beb...kinchan de partime job dia...
ha..hengat dia amik rasuah..haha..kompem member aku si fiena tu kejar laki aku dulu...
duit yang kami dapat..adalah duit yang nak kami bagi makan minum anak anak kami..jadi kami takkan nak bagi anak kami makan benda haram...bingai anak nanti wei..!
Alhamdulillah..ade jugak simpanan kami ...

aku rasa takat tu je lah penjelasan aku...

okeh sekian...

N3 marah marah menyampah mak jemah!


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH