Viva Home

Ha ko...aku dah agak..skali aku wat N3..aku sembur skali..tarak kasi can...bos bos xde..aku nak hadap blog aku rini.....

tapi meh korang tolong aku skit na....hehehe....


 cer CLICK


k TQ u Olls...
^__________________________^



okeh..ni citer sabtu lepas..aku nak wat N3 ni pon macam malas je..sebab....pegi sini wat mood aku MENYAMPAH !!!!!!!!!!!!!!


aku hengat leh ar...perhabehkan duit kinchan....dan kot kot lah dia nak pelawa aku beli sofa baru ke....tilammmmmmmmmmm baru ke......kan..kan..kan... xdop lah.....jalan jalan...round round pastu layan anak anak main main...ehhh bukan anak anak je main..dengan dia dia skali main...aku???? ko dok dendiam mak jemah....ko tangkap je pic ngan rakam saat saat "MANISSSSSSSS" dorang....reti????? huhuhu...

video anak anak ngan bapak anak anak aku dah upload.....^____________^

so...kesimpulan yang aku leh wat kat viva home mall ni adalah...kalau korang nak pindah umah...and pastu korang nak membeli perabot mewah mewah atau ala ala mewah..leh jengah kat cni sebab semua ade..insyaallah.....korang tau .....aku masuk mane je kat dalam Mall ni...tu kedai  RM4.99 aje..tu je taraf aku ye u olls..!!! hehehe...kedai dia ala ala D.I.Y...1 je aku tertarik kat kedai ni...


Adalah....














*






















*




















*

















*







All in  PINK
auww !!! mak jemah terkesima..terus aku snap pic....meroyan jap...."P


 nak sumer leh???? ari ari buang ganti baru....:P






 dak kenot ni layan diri..bagus dik....:)



 ha....korang bertiga kan..mak ko ni nak letak katner??

 auuw...banyak kali kinchan nak snap pic aku kat kedai ni tau..(kedia ni sumer barang dia pink...hehehehe...) aku jual mahal...hehe...akhirnye demi memenuhi impian si somi..aku berdiri cam ape ape ntah tok dia..huahuahuaa..hahahahaha...

marsya melompat lompat nak bilik camni....sabar lah anak yer..sikit hari lagi kamu akan mencapai impian bilik kamu....:)

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH