TGi Friday

fuyoooooooooooooooooooo...serabut mak jemah tengok blog sendiri bhai!!!!!!!!!!!!

banyak stori mori ni nak share tapi kejap kejap aku moody...kejap kejap berangin...kejap kejap aku tak reti nak cakap mender...ni sebab aku banyak pic nak share...walaupon dalam keadaan aku ngah senak nak seattlekan cuti staff through HRMIS bongoks ni...aku selam selam kejap aku telan air...

TGi Friday baru bukak tau kat Alamanda...lokasi kat blakang GSC...aku pon kak zaila gtau...muahahaha...x pernah try pon b4 ni....cume tengok de lah member member try makan...ehh..mak jemah kan suke try n error...duit de kat tangan..moh j lah..benda makan..pe dehal...masuk perut jadi berak gak kan...xtau lah jadi benda lain....:P

keputusan makan :



LULUS dengan CEMERLANG....sesuai tok tekak orang cam mak jemah ni ha....

(aku majuk ngan kinchan..dia ajak g makan sini...k..korang nilai sendiri..aku majuk skit dia ajak makan..pastu aku gemok dia malu...camno??? cer citer cer citer....)


 cian kak zaila....FB kat opis dah d BLOCK....hehehe...ai kasi can erk..hik3...gurau jerk

 ni santapan kak zaila...burger dia..sebesar kepala khalish...makan sampai muntah!!!!

Harga ni RM20.90 (x clap aku...)

 ni mak jemah nye santapan...memang superb puas hati ko....aku x brape nak larat abiskan....hehe...tinggal skit skit aku biorkan aje...
Harga RM26.90 tak silap

 eh....main tegak tegak plak kak zaila ni..auuuwww....:P




2 comments:

esmiera said...

emma dah lama tgi ni buka dah.... heheheh ... akak nak makan tapi mahal terus cancel.. tapi sekali sekala setahun sekali bolehlah hahahahahhaha

Pinkish Mumma said...

huhu...cian sy kn kak..:P
sbb sy jarang g menjengah tmpt tmpt yg tersorok..:P tgi kt alamanda kn tersorok skit...:P
leh tahan gak kn reger dia...tol lh akak ckp..sesekali leh ar....ari ari kopakkk..:P

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH