review barang

weehooooooooo....

meh aku nak citer pasal review baran barang yang aku tengah menggunaknnye.......^____^

aku malas buang mase..aku tempekkan skali sudah.....hehe..dasar mak budak pemalas! 








ni aku baru je pakai last week....Bio Essence celebrity's choice...ni aku saje saje nak mentry...alkisahnye..ritu..mase lepas teman kak zaila beli hempon kat kajang...kitaorang gi makan kat KyRos Kebab metro kajang..so....alang alang g..aku masuk guardian....ternampak set ni ade sale RM49.90..dari RM69.90...so..sesaje membeli nak try kot kot lah selulit degil aku ni leh ilang ke..kurang ke kan..(letak tangan atas bahu skit )
so...resultnye lepas seminggu...selulit blom nampak hasil...hahahaha..
tapi mak jemah terkejut stretch mark kat perut mak jemah..(dah beranak 2 ni...bertambah wooo garis garis di perutku itu..:P.....) so far..memang berkurang wei...hehehe..suke ....bukanlah nak kurangkan stretch mark tu sebab nak nunjukkan kat orang..tapi tok laki sendiri aje...:P


hahaha..ni bukan perut aku yer.....melampau lah ni...ni dah tahap kronik wo..!! mak jemah pon takut nak nengok bhai!!!





okeh....dah abis yer...ni nak review pasal set Cik Unimom Mezzo .... syukur..memang serasi ngan aku..cume memang tak dinafikan agak sedikit lenguh lah berbanding Cik Swing aku tu....tapi production memang okeh....

Kelebihan dia yang lain adalah...mase membasuh...tak serumit Cik Swing aku .....macam swing tu..kena godek kat celah celah tu kasi bersih....pastu tak perlu de tiub tibu bagai....so..biler penuh ko stop aje lah dari ngepam.....skang kalau nak kuar..aku hanye bawak cik Unimom Mezzo aje...senang...xde selirat selirat....:)


kadang kadang aku wat double pumping..ni pic last week..subuh subuh sabii.....panjang kan botol aku tu..hahaha..saje je beli yang 9oz skali..jenuh aku nak tukar tukar botol....ehhehehe..:P


No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH