review barang lagi !!!

waaaaweee.....malam yang indah ini mak jemah mau mereview barang lagik.......auuuuwww...!!!! suker tau komen komen tentang barang yang dipakai atau yang sedang dijahanamkan oleh ahkak..!!!!



okeh...rini aku nak review cooler bag.....

cooler bag cap ayam mak jemah...tok isi ebm khalish......


ha....b4 ni aku pakai cooler bag yang kat bawah ni....




cooler bag cap ayam aku tu aku beli kat kedai D.I.Y aje wei...RM18.90....hehehe...aku kan manusia yang suker try n error...kalau xleh tahan lame..aku leh sumbat letak breastpump aku...pe susah kan...make ur life easy my dear...hehehe

aku dah pakai cooler bag cap ayam aku tu...dekat sebulan...so far....kalau aku kuar pagi.....susu memang sejuk sampai malam....then ice pack aku pakai 4 ice pack brand jingle jungle baru separuh cair...huhu........jumlah botol yang boleh disumbat dalam cooler bag cap ayam t lebih kurang boleh letak 10 botol.... botol berkapasiti (kelasss ko kapasiti) 5oz....tapi cooler bag brand jungle jungle tu aku still pakai ....




nextttttttttttttttttttttttt barang plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......











.-________________-























food jar......

aku intro reger dulu lah ye....murah kan..... *____________________*










ni food jar brand Thermos....khas tok letak makanan khalish..aku beli ni puncanye sebab nak keluar jenjalan ke ikea ritu.dat time..khalish baru start makan solid..aku survey survey kat butik butik baby on9....kalau nak beli...kompemlah dapat minggu berikutnye kan...sebab aku nak pakai esoknye tu...aku pon mengajak kak zaila g beli kat parkson Alamanda...dari 1 thermos ke 1 thermos kitaorang godek...reger......mane ko nak??? murah mahal sedang sumer ado....

sku ni kan tamak skit..beli food jar lain xdop benda benda free...so..aku nampak food jar brand thermos ni je de dapat benda free..aku rembat...

so...thermos ni pon aku gunakan tok isi bubur khalish ke umah baby sitter dia (kak leen)....so far....kalau aku nak keluar jenjalan ..aku letak bubur khalish....makanan still dalam keadaan panas...xlah panas sangat....tapi masih dalam keadaan agak panas...

macam aku masak pagi tadi....lebih kurang kol 9am aku masak....aku letak bubur khalish  tu dalam keadaan bebetol panas....so far..memang bertahan sampai kol 8pm tadi....


heavennnnnnnnnnnnn


jimat banyak hokeh....:)


okeh dah sekian..aku nak tengok AJL....auuww...suke nyanyian Alyah....winkkkkk*******

No comments:

Amaran !!

As-Salam...ini adalah blog peribadi saya..segala yg terpampang adalah ceritera sehari-harian saya dan juga keluarga..setiap manusia tu punya ceritera2 yang ingin dikongsi bersama-sama..Anda punye hak yg same,tp tolong hormati setiap hak org lain juga ya!!!
Sebarang kecurian gambar2 dan video di dalam blog ini adalah dilarang tanpa kebenaran dari saya sendiri.
Blog ini dicipta adalah untuk tatapan anak2 sy kelak apabila mereka meningkat dewasa dimana sy nk mereka lihat perkembangan mereka sejak kecil sehingga menjadi org yg berguna kelak.Jika 1 hari kelak kami tiada,jd blog ini akan menjadi medan tatapan anak2.

copypaste

Protected by Copyscape Online Plagiarism Detector

my angle girl

my angle boy

AL-FATIHAH